تمجید پیشکسوتِ همیشه منتقد از دوازه بان تیم فوتبال پرسپولیس!

به گزارش مجله سامی، نادر باقری در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: فارغ از هر رنگ و تعصبی باید این اتفاق بزرگ را ملی بدانیم. هیچکس نمی تواند قدرت سخت افزاری تیم های حاشیه خلیج فارس را با باشگاه های ایرانی مقایسه کند. آنها خیلی بهتر از تیم های ایرانی هستند. پول دارند و می دانند هر بازیکن صاحب سبکی را به تیم های خود بیاورند.

تمجید پیشکسوتِ همیشه منتقد از دوازه بان تیم فوتبال پرسپولیس!

وی اضافه نمود: پرسپولیس با تمام این تفاسیر توانست السد قطر را که یکی از اهدافش بلندمدتش رسیدن به قهرمانی آسیا بود متوقف کند. ژاوی خودش یک تیم است اما دیدید که کادر فنی پرسپولیس تمام راه های رسیدن توپ به این بازیکن فوق ستاره را بسته بود تا السد، اسیر فوتبال تیمی پرسپولیس گردد. صعود پرسپولیس به فینال آسیا نشان از اتحاد تیمی و تمرکز بالای بازیکنان برای کسب موفقیت است.

مربی پیشین دروازه بان های پرسپولیس که یکی از منتقدان علیرضا بیرانوند بوده است، درباره عملکرد این دروازه بان در بازیهای فصل جاری پرسپولیس گفت: او پس از بازیهای خوبی که همراه با تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه داشت اعتماد به نفس خیلی خوبی پیدا نموده. بیرانوند هیچ ترسی از اسم و رسم بازیکنان حریف ندارد. به همین خاطر تمرکز بالایی روی بازی اش دارد. عکس العمل های بیرانوند نشان از پیشرفت غیرقابل انکارش دارد.

باقری درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در آسیا گفت: در چند سال اخیر هرگز چنین پرسپولیسی را از لحاظ اتحاد تیمی ندیده بودیم. بازیکن، مربی و مدیران صندلی خود را می دانند و همه برای یک هدف کوشش می نمایند. من فکر می کنم مسیر موفقیت را پرسپولیس پیدا نموده است و نوار پیروزی های این تیم فعلا قطع نمی گردد.

وی در سرانجام در خصوص تاکتیک احتمالی پرسپولیس در دیدار رفت فینال مقابل کاشیما آنتلرز در ژاپن اذعان داشت: تیم های شرق آسیا فوتبال متقاوتی را نسبت به فوتبال ایرانی برگزار می نمایند. پرسپولیس کار بسیار سختی دارد. به نظرم تا اینجا هم نمره قبولی گرفته است. فکر می کنم کادر فنی این تیم همچون همیشه طوری تاکتیک تیمی پرسپولیس را انتخاب کند که آنها گلی را دریافت ننمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 66

به "تمجید پیشکسوتِ همیشه منتقد از دوازه بان تیم فوتبال پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید پیشکسوتِ همیشه منتقد از دوازه بان تیم فوتبال پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید