تیم امید زمین ندارد

به گزارش مجله سامی، کرانچار نارضایتی خود را به حمید استیلی مدیر تیم امید اظهار داشت تا وی با ترک محل تمرین به دنبال هماهنگی برای انتخاب یک زمین مناسب باشد.

تیم امید زمین ندارد

به گزارش خبرنگاران ،اردوی تیم فوتبال امید جهت آماده سازی برای حضور در رقابت های انتخابی مقدماتی المپیک از روز سه شنبه آغاز گردیده و بازیکنان تیم امروز(چهارنشبه) اولین جلسه تمرینی را برگزار کردند.

از ساعت 9:15 دقیقه کرانچار سرمربی تیم امید به همراه دستیاران خود وارد زمین شد و مراحل آماده سازی تمرین را برای آغاز کار بازیکنان فراهم کردند. بازیکنان هم از ساعت 9:30 دقیقه وارد زمین شدند.

در حلی که تیم نساجی در زمین اصلی این مجموعه تمرین می کرد امیدها به زمین شماره رفتند.البته کیفیت نه چندان خوب زمین شماره دو استادیوم کارگران باعث شد کرانچار نارضایتی خود را به حمید استیلی مدیر تیم امید اعلام کند تا وی با ترک محل تمرین به دنبال هماهنگی برای انتخاب یک زمین مناسب باشد.به همین منظورحمید استیلی پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین به زمین کارگران آمد.

هنگام خروج تیم امید مهدی هاشمی نسب مربی تیم نساجی که زمانی در پرسپولیس همبازی رضا شاهرودی بود سمت او آمد و با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.

در سرانجام تمرین اعضای کادر فنی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 45

به "تیم امید زمین ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم امید زمین ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید