جزیره یونان و جذابیت های آن را بشناسید (تور ارزان یونان)

به گزارش مجله سامی، جزیره سیروس طی سالیان گذشته توانسته اند یکی از قدرت مند ترین قطب های گردشگری در جهان، محسوب شوند. این جزیره با بهره مندی به سواحل فوق العاده زیبا، فرهنگ غنی و معماری خاص خود انواع تورمسافرتی را از اقصی نقاط جهان به خود جذب می نماید و توانسته یکی از فوق العاده ترینجاذبه های گردشگری یونان و دیدنی های یونان محسوب گردد. در ادامه قصد داریم به ویژگی های خاص جزیره سیروس اشاره کنیم با خبرنگاران همراه باشید.

جزیره یونان و جذابیت های آن را بشناسید (تور ارزان یونان)

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

1) Ermoupolis

این منطقه به عنوان مرکز فرهنگی و تاریخی سیروس محسوب می گردد و پیشینه ای غنی را در خود جای داده است. این ناحیه به عنوان تنها منطقه در یونان که تحت تاثیر رنسانس بوده به شمار می آید. می توانید در قالب توریک روزه از مجذوب نمایندهیت های بصری منطقه لذت ببرید و از معماری فوق العاده زیبا بازدید کنید.

3) Apollon Theater

شکی در این نیست که سیروس پیشینه فرهنگی غنی دارد. برترین مثال برای این پیشینه تاریخی بازدید از تئاتر آپولون است. این سالن نمایش در سال 1864 در منطقه احداث شد. می توان گفت که جزئیات معماری این بنا در نوع خود منحصر به فرد و دیدنی است. زیباترین اپراهای منطقه در این سالن برگزار می شدند و هواداران خاص خود را داشته اند. می توانید برای بازدید از این بنای تاریخی توریک روزه ای ترتیب داده و از لحظات خود لذت ببرید.

3) Archaeological Museum

این موزه به عنوان یکی از معتبر ترین و کامل ترین مجموعه ها در تمام یونان شناخته می گردد و از جاذبه های گردشگری و دیدنی های یونان محسوب میشه. می توانید در این موزه از اشیاء تاریخی بازدید نمایئد و پی به تاریخچه غنی یونان ببرید. از دیگر مجذوب نمایندهیت های این موزه می توان به بنای آن اشاره نمود. این بنا در سال 1876 ساخته شده و تلفیقی است از 3 سبک معماری.

4) سواحل زیبا

یکی از مجذوب نماینده ترین بخش های سفر شما بازدید از سواحل فوق العاده دیدنی منطقه است. این سواحل بکر و آرامند و می توانید به نحو احسنت از آنها بهره ببرید. کافی است برای بازدید از این سواحل توریک روزه ای ترتیب ببینید و از تک تک لحظات سفر خود لذت ببرید.

5) رستوران های منطقه

از دیگر مجذوب نمایندهیت هایی که می تواند این سفر را هرچه لذت بخش تر کند. سرک کشیدن به رستوران های محلی سیروس است. این رستوران ها با سرو انواع غذاهای دریایی و محلی گردشگران تورمسافرتی را به وجد می آورند. می توانید در طول سفر خود از دسرها و شیرینی های خاص یونانی هم لذت برده و تورمسافرتی فوق العاده ای را در این جزیره سپری کنید.

6) ترتیب دادن تورهای یک روزه

سیروس موقعیتی عالی را در اختیار گردشگران توریک روزه قرار داده. می توانید با کشتی های مسافربری از جزایر کوچک و بزرگ اطراف بازدید کنید و سفری فوق العاده را تجربه نمائید و از جاذبه های گردشگری یونان و دیدنی های یونان لذت ببرید. تماشای قایق های ماهیگیری منطقه از دیگر تفریحات خاص سفر شما محسوب خواهند شد. این امکان در اختیار گردشگران تورمسافرتی سیروس قرار گرفته که از طبیعت فوق العاده سیروس بازدید نمایند. منظره ها دریا به طور حتم یکی از فوق العاده ترین مجذوب نمایندهیت هایی خواهند بود که می توانید در طول تورطبیعت گردی خود از آنها بازدید نمائید.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2221

به "جزیره یونان و جذابیت های آن را بشناسید (تور ارزان یونان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره یونان و جذابیت های آن را بشناسید (تور ارزان یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید