جواهر پرسپولیس ماندنی شد

به گزارش مجله سامی، علیرضا بیرانوند که چند پیش برای دریافت مطالبات خود با مدیران پرسپولیس به اختلاف نظر برخورده بود و دو اخطار نیز به باشگاه ارسال نموده بود تا شایعه فسخ قراردادش جدی گردد، در جلسه ای که امروز با رضا درویش داشت، به این اختلاف سرانجام داد و کار را در فصل آینده نیز در جمع سرخپوشان دنبال خواهد نمود.

جواهر پرسپولیس ماندنی شد

بیرانوند که به واسطه عملکرد موفقی که در انتها فصل داشت، بعضی آپشن های در دسترس وی فعال شده بود، در مذاکره ای که با باشگاه داشت خواستار پرداخت آن شده بود.

موضوعی که به علت مسائل مالی باشگاه پرسپولیس قابل اجرایی در آن بازه زمانی نبود و همین مسئله عاملی شد تا او ضمن ارسال دو اخطار در مقاطع مختلف، خواستار آنالیز این مسئله و پرداخت کامل مطالبات خود گردد و در آستانه فسخ قرارداد قرار گرفته بود.

درویش که بعد از بازگشت بیرانوند از اردوی تیم ملی که با مصدومیت این بازیکن نیز همراه شده بود، به دیدار وی رفته بود، جلسه کاری شان را به روز دیگری موکول کرد. این جلسه امروز قرار بود ساعت 2 عصر در ساختمان باشگاه برگزار گردد، اما در ادامه به علت شلوغ شدن محوطه باشگاه و دوری از حواشی و جوسازی ها، باشگاه ترجیح داد این جلسه را به مکان دیگری منتقل کند.

در نهایت در گفت وگوی 90 دقیقه ای طرفین، آن ها به نتیجه مطلوب برای شیوه دریافت مطالبات و ادامه همکاری دست یافتند تا گلر شماره یک پرسپولیس به کار خود در فصل آینده در این تیم ادامه دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2299

به "جواهر پرسپولیس ماندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواهر پرسپولیس ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید