درآمد متخصص سئو چقدر است؟

به گزارش مجله سامی، درآمد متخصص سئو بسته به تعداد خدماتی که در حوزه سئو می تواند انجام بدهد، وابسته است. یک متخصص سئو می تواند به صورت ثابت و فریلنسری درآمد کسب کند.

درآمد متخصص سئو چقدر است؟

متخصص سئو کیست؟

متخصص سئو با دانش تحلیلی که دارد تمام المان های مرتبط با بهینه سازی سایت را بررسی کرده  و تمام ایراداتی که منجر به کاهش رتبه سایت در نتایج موتور جستجوی گوگل می‌شود، برطرف می کند. بعد از برطرف شدن ایرادات یک استراتژی حرفه ای برای بالا بردن رتبه سایت در نتایج گوگل تدوین می کند.

خدماتی که متخصص سئو می تواند ارائه بدهد

خدمات متخصص سئو بسته به نوع قراردادی که دارد می تواند به شکل های زیر باشد:

مشاوره سئو

مشاوره سئو روشی است که متخصص سئو به صورت دریافت هزینه ماهانه به شرکت ها برای افزایش رتبه سایت در نتایج گوگل کمک می کند و لیست کارهایی که به صورت ماهانه بر روی سایت و خارج از آن باید انجام شود را به کارفرما اعلام می کند. یکی از پردرآمدترین روش های کسب درآمد از سئو ارائه خدمات مشاوره به چند شرکت است. سئوکار می تواند در این روش تا 50 میلیون تومان درآمد داشته باشد. برای ورود به بازار کار یکی از پردرآمدترین شغل های ایران و جهان در دوره سئو که توسط هانت برگزار می گردد شرکت نمایید.

ارائه خدمات سئو براساس کلمه کلیدی

در این روش متخصص سئو خود به بهینه سازی سایت پرداخته و به رشد جایگاه وب سایت در کلمات کلیدی انتخاب شده می پردازد. در این روش به علت این که خود سئوکار به کار بهینه سازی سایت می پردازد درآمد کمتری نسبت به روش مشاوره سئو دارد. هانت علاوه بر برگزاری دوره با تدریس خصوصی سئو نیز می تواند به شما در این دوره یاری برساند.

تولید محتوای سئو شده

بسیاری از شرکت ها برای تولید محتوای بهینه سازی شده می توانند از متخصصین سئو کمک بگیرند. یک سئوکار حرفه ای دقیقا می داند که کاربران در اینترنت به دنبال چه چیزی هستند. یک سئوکار حرفه ای با توجه به دانشی که دارد می تواند به افزایش بازدید این دست از شرکت ها کمک کند.

باز طراحی سایت براساس اصول سئو

بسیاری از شرکت ها با روش های همچون رپورتاز و بک لینک آشنا هستند اما وب سایت آنها به دلیل وجود مشکلات فنی در کدهای وب سایت بازخورد خوبی نسبت به هزینه های پرداخت شده برای رپورتاژ و تعداد بالایی آن ندارد. بنابراین یک سئوکار حرفه ای با بازطراحی سایت براساس اصول سئو می تواند مشکل این دست از شرکت ها را برطرف نماید.

نتیجه

درامد یک سئوکار در مارکت ایران بین 7 تا 50 میلیون تومان در ماه است. برای آموزش سئو به صورت حرفه ای می توانید در دوره سئو هانت شرکت نمایید.

انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1140

به "درآمد متخصص سئو چقدر است؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "درآمد متخصص سئو چقدر است؟" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد متخصص سئو چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید