دکوراسیون اتاق خواب بهاری،ساده و ارزان با چند وسیله ساده

به گزارش مجله سامی، با گذر از زمستان و پیش رو بودن بهار، شاید برای شما نیز این دغدغه به وجود آمده باشد که دکوراسیون اتاق خواب بهاری، چه ویژگی های محصر به فردی می تواند داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب بهاری،ساده و ارزان با چند وسیله ساده

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

پس از سپری کردن شش ماه پاییز و زمستان و عبور از افسردگی و خواب طبیعت، بهار، این نوید دهنده زندگی دوباره، بیداری، نشاط و زیبایی از راه می رسد و با پاک کردن جلوه های زمستان و آغازی دوباره، ما را به ایجاد تغییر دعوت می نماید.

با طراحی دکوراسیون اتاق خواب بهاری، فضای اتاق خواب خود را با تغییرات فصل هماهنگ کنید و انرژی بهار را به منزل و استراحتگاه خود بیاورید. برای چنین کاری نیازی به تغییرات اساسی نیست و شما با چند ترفند کوچک، به راحتی می توانید رنگ و عطر بهار را به اتاق خوابتان بدهید.

ترفند هایی برای دکوراسیون اتاق خواب بهاری

دکوراسیون اتاق خواب شما چند جزء اصلی دارد که در ادامه به ریزه کاری های تغییر بهاری در آن ها می پردازیم.

تخت خواب

بدون شک مهم ترین عضو اتاق خواب، تخت خواب است. پس برای ایجاد دکوراسیون اتاق خواب بهاری، از سرویس خواب خود آغاز کنید. نیازی به تغییر تخت یا تشک و بالش نیست. تنها با چند متر پارچه می توانید جلوه تخت خوابتان را دگرگون کنید.

شما می توانید با کمی حوصله و با صرف حداقل هزینه، روبالشی و ملافه تان را عوض کنید. از پارچه های گلدار، ترجیحاً با گل های ریز و ترکیب آن با پارچه یک رنگ به رنگ زمینه گل ها بهره ببرید. پیشنهاد ما ترکیبی از رنگ های یاسی و آبی روشن با گل های ریز صورتی و قرمز است. البته اولویت با سلیقه شماست! تنها همین یک تغییر می تواند یاری عظیمی به دکوراسیون اتاق خواب بهاری شما بکند.

پرده و دیوار

پرده و دیوار تقریبا اصلی ترین عضو رنگ دهنده به خانه و مشخص کننده دکوراسیون اتاق خواب بهاری شماست. اگر می توانید دیوار اتاق خوابتان را رنگ کنید یا کاغذ دیواری اش را تغییر دهید، پیشنهاد می کنم حتما این کار را بکنید. استفاده از ترکیبی از رنگ های گرم ملایم و سفید، می تواند جلوه بسیار خوبی به دکوراسیون اتاق خواب بهاری شما بدهد.

در کنار رنگ دیوار، تغییر رنگ و طرح پرده، فضای اتاق خواب شما را رویایی خواهد نمود و دکوراسیون اتاق خواب بهاری شمار ارکامل تر می نماید.. استفاده از ست استفاده شده در ملافه ها، به طور هم زمان در پرده معجزه می نماید! البته اگر گل های خیلی ریز در طرح این پارچه ها استفاده شده است، پیشنهاد می کنم با طرحی از گل های درشت تر و با ترکیب رنگ مشابه، پرده را با روکش مبل یا جایگاه ای که در اتاق خوابتان قرار داده اید، ست کنید. نباید فراموش کنید که پس زمینه سفید یا گل های درشت از ترکیب رنگ های سرد تند و گرم ملایم، می تواند یک انتخاب عالی برای دکوراسیون اتاق خواب بهاری باشد!

39 مدل گبه دستباف، شیک و کیفیت عالی + خرید

تزئینات دیواری

استفاده از تابلو گل های بهاری می تواند یک انتخاب فوق العاده برای دکوراسیون اتاق خواب بهاری است؛ به ویژه اگر نتوانسته اید رنگ دیوارها را تغییر دهید و از رنگشان راضی نبودید، یک تابلو در ابعاد عظیم، با ترکیبی از گل های ریز و درشت بهاری، بهار را به اتاق تان خواهد آورد!

شما با ترکیبی از گل های ملافه، پرده و دیوارها، حس خوابیدن در گلستان بهاری را خواهید داشت، اما زیاده روی نکنید! سعی کنید رنگ غالب اتاقتان همچنان یک رنگ ملایم یک دست و ساده باشد.

حتی اگر از آن دسته آدم هایی هستید که اصلا پارچه های گلدار را نمی پسندید، می توانید با ترکیبی از رنگ های شاد و ملایم، فضای اتاق خوابتان را به شادی و سرزندگی بهار مزین کنید و یک دکوراسیون اتاق خواب بهاری بی بدیل بسازید.

گل

مگر می گردد از دکوراسیون اتاق خواب بهاری صحبت کرد و حرفی از گل نزد! گل، طبیعی ترین جلوه بهار است که شما می توانید به اتاق خواب تان بیاورید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق پرورش گل و گیاهید، می توانید از گلدان هایی که در منزل دارید برای تزئین بهاری اتاق خوابتان بهره ببرید. در غیر اینصورت، با قرار دادن یک دسته گل طبیعی در فضای اتاق خواب خود و استفاده از تزئینات غیر طبیعی به سلیقه خود، دکوراسیون اتاق خواب خود را بهاری تر کنید.

خرید 41 مدل قیچی آرایشگری ویژه، بهداشتی و فلزی

منبع: اتاق
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 974

به "دکوراسیون اتاق خواب بهاری،ساده و ارزان با چند وسیله ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق خواب بهاری،ساده و ارزان با چند وسیله ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید