روایت یک مسافر هواپیما از کابوس سفری عجیب ، هواپیما با مسافر در آشیانه پارک شد

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: خبرگزاری فرانسه گزارش داد: خدمه یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی کانادا بدون توجه به یکی از مسافران به خواب رفته ذر داخل هواپیما، هواپیما را پس از تخلیه بار و مسافرین در آشیانه پارک، چراغ ها را خاموش و درها را بست.

روایت یک مسافر هواپیما از کابوس سفری عجیب ، هواپیما با مسافر در آشیانه پارک شد

تیفانی آدامز مسافری که از کبک راهی تورنتو بود به دلیل اینکه صندلی های اطرافش خالی بود به راحتی در طول راستا خوابید و هنگام رسیدن به مقصد نیز از خواب بیدار نشد. او وقتی بیدار شد با محیطی عجیب روبرو شد؛ هواپیمایی خالی از مسافر، تاریک و تنها ...

آدامز که وقایع آن روز را یک کابوس می داند تلاش کرد با یکی از دوستانش تماس بگیرد اما باتری تلفن همراهش مانع مکالمه شد. او می گوید: تلاش می کردم تا بر تنفسم تمرکز کرده و وحشتم را کنترل کنم. تلاش کردم تلفنم را با پورت های یو اس بی شارژ کنم اما فایده ای نداشت چون برق هواپیما قطع بود.

این مسافر پس از آنکه توانست چراغ قوه ای در کابین خلبان پیدا کند در را باز کرد اما متوجه شد که برای خروج از هواپیما باید 15 متر پایین بپرد. آدامز با نور چراغ قوه توجه راننده یکی از خودروهای مخصوص حمل بار را به خود جلب کرد.

آدامز می گوید: این راننده که از گرفتار بودن من در هواپیمای پارک شده تعجب کرده بود از من پرسید چطور من را در هواپیما جا گذاشته اند.

آدامز بعد از این اتفاق هر شب کابوس می بیند و هواپیمایی کانادا به همین دلیل از او عذرخواهی کرده است اما همچنان نتایج تحقیقات این هواپیمایی در مورد علت وقوع این حادثه اعلام نشده است.

[related-post id=217273]

منبع: چمدان
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 526

به "روایت یک مسافر هواپیما از کابوس سفری عجیب ، هواپیما با مسافر در آشیانه پارک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت یک مسافر هواپیما از کابوس سفری عجیب ، هواپیما با مسافر در آشیانه پارک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید