ماجرای پرواز شئ مرموزی که مسابقه فوتبال را متوقف کرد!

به گزارش مجله سامی، در اکتبر سال 1954 در ایتالیا اتفاق عجیب در هنگام مسابقه فوتبال همه را شوکه می نماید و منجر به توقف بازی می گردد.

ماجرای پرواز شئ مرموزی که مسابقه فوتبال را متوقف کرد!

به گزارش ، 27 اکتبر سال 1954 است. قرار است مسابقه فوتبالی بین دو تیم فیرونتینا و پستویس در استادیوم آرتمیو فرانچی فلورانس ایتالیا برگزار گردد. جمعیت زیادی در استادیوم موج می زند.

همه غرق تماشای مسابقه ای هیجان انگیز شده اند که در نیمه دوم بازی، یک شیء تخم مرغی شکل با حرکتی بسیار آهسته و غرش کنان شبیه به سفینه فرازمینی ها در آسمان ظاهر می گردد.

چشم تماشاچیان از زمین فوتبال به آسمان خیره می گردد، سکوتی وهم آور استادیوم را در بر می گیرد و بازیکنان بازی را رها می نمایند. داور حواس جمع، سوت توقف بازی را می زند. آدریکو ماگینینی، یکی از سرشناس ترین بازیکنان ایتالیایی و از شاهدان عینی این ماجرا، بعد از مدتی ماجرای شیء پرنده را تایید و تعریف کرد که او و بقیه افراد حاضر در استادیوم از این اتفاق حسابی شوکه شده بودند. کل ماجرا فقط دو دقیقه طول کشید البته فقط در آن استادیوم، چون تا چند روز پس از واقعه، مرتب اتفاقات شبیه به آن از مناطق مختلف فلورانس گزارش می شد. شیء تخم مرغی شکل به گفته شاهدان از ماده ای تشکیل شده بود که بعد از مدتی، محو می شد.

این ادعا متعلق به کسانی است که تا قبل از ناپدید شدن پیروز شده بودند لمسش نمایند. بعضی ها توضیحات بیشتری داده و گفته اند جنس شیء عجیب، نوعی پودر درخشان مثل پنبه بسیار نرم بوده که پس از تماس به سرعت از بین می رفته است. یک جوان پیروز می گردد مقداری از این ماده را برای آزمایش در آزمایشگاه یک دانشگاه محلی همراه خود بردارد. تجزیه و تحلیل این ماده، ترکیبات آن را نشان داد، اما معین نشد که دقیقا چه ماده ای است.

سال ها بعد بعضی دانشمندان اعلام کردند که دلیل این اتفاقات می تواند به مهاجرت عنکبوت ها مربوط باشد. این متخصصان گفتند که یوفوی مدنظر، درواقع تارعنکبوت های بزرگ متصل به هم بوده است که در آسمان به شکل گوی درآمده اند و با تابش خورشید درخشیده اند. این واقعیت که ماه اکتبر (زمان دیده شدن یوفو) هنگام مهاجرت نوعی از عنکبوت های نیمکره شمالی است، ادعای دانشمندان را قابل تأمل می نماید، اما این اظهارنظر فقط در حد حدس و گمان باقی مانده و هنوز تأیید نشده است. قصه این استادیوم، به دلیل تعداد زیاد شاهدان در تاریخ یوفولوژی توجه زیادی به خود جلب نموده است و تا این لحظه هنوز کسی به طور قطعی نمی داند که منشأ اصلی این پدیده و اتفاقات گزارش شده مشابه آن سال ها در سراسر اروپا چه بوده است.

انتشار این خبر دلیل بر تایید محتوای آن نمی باشد

منبع: روزنامه خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 397

به "ماجرای پرواز شئ مرموزی که مسابقه فوتبال را متوقف کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای پرواز شئ مرموزی که مسابقه فوتبال را متوقف کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید