مدل مبل استیل ایرانی و خارجی با طراحی بسیار شیک و لوکس

به گزارش مجله سامی، مدل مبل استیل و کلاسیک از تنوع بسیار زیادی در بازار برخوردار هستند و همین عامل، انتخاب مدل مورد پسند را کمی سخت می نماید. باید توجه داشته باشید که در دکوراسیون خانه چیدمان و نوع مدل مبلمان، از اولویت بسیار بالایی برخوردار است چرا که بعنوان یکی از بزرگترین و شیک ترین اجزای موجود در خانه به چشم می آید و همین عامل تاثیر بسیار زیادی بروی دکوراسیون کلی خانه می گذارد. مدل مبلی که بیشتر افراد برای اتاق پذیرایی خود انتخاب می نمایند معمولا در سبک کلاسیک و سنتی است البته از مبل های راحتی مدرن هم می گردد در کنار مبلمان کلاسیک و استیل استفاده کرد تا ترکیبی زیبا از هر دو سبک را در خانه داشته باشید. (سِت مبلمان راحتی نیم دایره در اتاق نشیمن و پذیرایی)

مدل مبل استیل ایرانی و خارجی با طراحی بسیار شیک و لوکس

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مبل های استیل، کمی رسمی هستند و در ساخت آنها از ترکیب چوب و پارچه استفاده می گردد. پشتی های این مبل ها کاملا صاف و بلند هستند. پایه های بلند آنها اجازه نشست و برخاست راحت تر را به مهمان می دهند. همانطور که در بالا گفتیم اگر فضای کافی در اختیار دارید می توانید از دوسبک کلاسیک و مدرن در کنار هم بهره ببرید تا از ویژکی های هر دو طرح بهر ببرید. برای مثال می توانید از مبل استیل برای پذیرایی گرم از مهمانان، و از مبل های راحتی در فضای نشیمن برای جمع شدن های خودمانی بهره ببرید.

مدل مبل استیل در ایران از قدمت زیادی برخوردار است و به همین دلیل حساسیت بروی زیبایی و اصالت آنها بسیار زیاد است. البته این مبل ها قیمت زیادی دارند و در مدل های ایتالیایی و ترکی این قیمت افزایشی چند برابر نسبت به مدل های داخلی پیدا می نمایند. اما جالب است بدانید ایران در زمینه فراوری مبل استیل در جهان پس از نام های مشهوری مانند ایتالیا، فرانسه در رتبه بسیار مطلوبی از لحاظ کیفیت و زیبایی قرار می گیرد. طرح های مجسمه ای، گل و منبت کاری ها روی مبلمان استیل ایرانی در جهان بی نظیر است.

منبع: اتاق
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1317

به "مدل مبل استیل ایرانی و خارجی با طراحی بسیار شیک و لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل مبل استیل ایرانی و خارجی با طراحی بسیار شیک و لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید