مربی تیم ملی ووشو: تمام تمرکز ما بازی های جهانی مالزی است

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: مربی تیم ملی ووشو گفت: تمام برنامه هایمان معطوف به مسابقات جهانی مالزی است و نمی توانیم بر روی بازی های کشورهای اسلامی تمرکز کنیم.

مربی تیم ملی ووشو: تمام تمرکز ما بازی های جهانی مالزی است

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

محمدرضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: با توجه به تعیین نشدن زمان برگزاری بازی های کشورهای اسلامی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی ووشو برنامه های آماده سازی خود را برای رقابت های جهانی مالزی تنظیم نموده است. ملی پوشان از 25 مرداد در تمرینات آماده سازی حاضر می شوند تا با تیمی ایده ال در پیکارهای جهانی با حریفان روبرو شویم.

وی ادامه داد: رقابت های جهانی مالزی آبان ماه برگزار می گردد و به همین دلیل زمان کافی در اختیار داریم تا نفرات را برای حضور در این میدان آماده کنیم. تجربه نشان داده مسابقات جهانی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست اما با این حال تمام کوشش مان این است که بار دیگر با ایستادن بر سکوهای قهرمانی از شان ووشو ایران دفاع کنیم. خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد پیشرفت و توسعه چشمگیر این رشته در کشورمان بودیم.

مربی تیم ووشو خاطر نشان کرد: پیش از حضور در مسابقات جهانی، رقابت های رشته های غیرالمپیکی را در کلمبیا پیش رو داریم و فکر می کنم بتوانیم از این فرصت برای محک زدن نفرات مان به بهترین سبک استفاده کنیم، کلمبیا می تواند تدارک خوبی برای مسابقات جهانی باشد و ملی پوشان نیز باید این فرصت را غنیمت بشمردند.

جعفری توضیح داد: کادر فنی به هیچ وجه از اردونشینان و ملی پوشان غافل نیست و در شرایطی که اردوها تعطیل است هم وضعیت بچه ها را زیر نظر داریم. تمام کوشش کادر فنی و فدراسیون حفظ آمادگی و رسیدن به اوج ملی پوشان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 326

به "مربی تیم ملی ووشو: تمام تمرکز ما بازی های جهانی مالزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی ووشو: تمام تمرکز ما بازی های جهانی مالزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید