مریوان پربارش ترین شهر کردستان در شبانه روز گذشته

به گزارش مجله سامی، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته شهر مریوان با 10 میلی متر بارندگی، پربارش ترین شهر استان بود.

مریوان پربارش ترین شهر کردستان در شبانه روز گذشته

خبرنگاران سنندج - علی پناهی گفت: در شبانه روز گذشته شهر های سروآباد 9 میلی متر، بانه پنج، سقز و سنندج 2 و کامیاران یک میلی متر بارندگی داشتند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان می گوید: در مجموع طی 2 روز گذشته ارتفاع برف در شهر های هزارکانیان دیواندره به 42 سانتی متر، زرینه 40، بانه و مریوان 28، سقز 26، بیجار 20، سنندج 10، کامیاران هشت و قروه سه سانتی متر رسید.

به گفته او: اندازه ارتفاع برف تازه در شهر های هزارکانیان دیواندره نیز 15 سانتی متر، بانه هشت، مریوان 6، سنندج پنج، سقز و زرینه سه و کامیاران 2 سانتی متر گزارش شد.

پناهی گفت: در شبانه روز گذشته شهر بابارشانی بیجار با دمای منفی 15 درجه سانتی گراد سردترین شهر استان بود و پس از آن شهر های زرینه و دهگلان با 9- درجه، سنندج و دیواندره 8-، سقز و بیجار 7-، قروه 4-، بانه 3- و مریوان و سروآباد 2- درجه سانتی گراد سردترین شهر های استان بودند.

به گفته معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان : روستای سلین در شهر سروآباد در شبانه روز گذشته با دمای 12 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بود و دمای شهر سنندج نیز در بیشترین حالت به 6 درجه سانتی گراد رسید.

او با اشاره به اینکه از امروز تا روز سه شنبه شرایط هوای استان پایدار است، می گوید: روز شنبه دمای هوای استان 6 تا هفت درجه سانتی گراد کاهش می یابد، اما از روز یکشنبه تا خاتمه هفته دما تغییرات آنچنانی ندارد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2038

به "مریوان پربارش ترین شهر کردستان در شبانه روز گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریوان پربارش ترین شهر کردستان در شبانه روز گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید