معرفی هتل نلیگان مونترال ، 4 ستاره

به گزارش مجله سامی، هتل نلیگان مونترال | Nelligan Montreal Hotel

این هتل که دارای 105 اتاق در 5 طبقه می باشد، در منطقه قدیمی مونترال واقع شده است و تنها چند دقیقه از اکثر جاذبه های مونترال فاصله دارد. همچنین موزه هنرهای زیبا و موزه هنر معاصر هر کدام کمتر از 10 دقیقه رانندگی از هتل نلیگان مونترال احتیاج دارند. رستوران این هتل تاریخی با طعم غذاهای اروپایی و همراه با گزینه های متنوعی خدمات ارائه می دهد. ایستگاه مترو به راحتی و کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از هتل دور است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل نلیگان مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل نلیگان مونترال ، 4 ستاره

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل نلیگان مونترال

امکانات رفاهی این هتل 4 ستاره شامل اینترنت کابلی و وای فای رایگان، امکان استفاده از خدمات برگزاری رویدادها با 650 متر فضای کنفرانس به همراه 5 اتاق جلسه، ایستگاه کامپیوتر، خدمات عروسی و دستگاه فکس و فتوکپی در این هتل در دسترس می باشد. علاوه بر این مجهز به خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، مکانی برای نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است. پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه رایگان، روزنامه رایگان در لابی و آسانسور و بالابر می باشد. دستگاه خودپرداز بانک و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است تا در آن مهمانان از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل نلیگان مونترال

مرکز تنتسب اندام و امکانات سلامتی جزئی از خدمات تفریحی و ورزشی این هتل 4 ستاره می باشد، همچنین دارای یک کافه نیز می باشد که برای سفارش نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را درخواست دهید.

رستوران هتل

  • رستوران ورسز Verses Restaurant: شامل غذاهای معاصر فرانسوی می باشد، صبحانه و شام هر روز و ناهار دوشنبه تا آدینه ارائه می گردد. دارای پنجره های بزرگ است که در هوای گرم بر روی خیابان باز می شوند. کافه نیز همه نوشیدنی ها را ارائه می دهد.
  • بوفه میچانتMéchant Boeuf : هر روز برای ارائه شام باز است، شامل اتاق غذاخوری، سالن و کافه است که می تواند تا 175 مهمان را در خود جای دهد.
  • تراس نلیگانTerrasse Nelligan : در آب و هوای گرم باز می گردد و دارای منوی نهار و شام است.

سرویس اتاق در ساعات محدود در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

امکانات این هتل 4 ستاره شامل اینترنت رایگان وای فای، روزنامه های رایگان، چای و قهوه ساز، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع می باشد. همچنین دارای ملافه های ضد آلرژی، منوی بالش، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. اگر به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ: 22 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ سوپریور: 26 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت جونیور: 37 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 100 متر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 2 دقیقه ای آن را می بینید.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 1 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 9 دقیقه، با اتوبوس 29 دقیقه و پیاده 34 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 8 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 9 دقیقه ای، با اتوبوس 24 دقیقه ای و با پیاده 29 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 1 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 7 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 14 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 400 متر از شما دورتر است که با تاکسی 3 دقیقه ای و پیاده 6 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 5 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه هنر معاصر: این موزه با شما حدودا یک کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 7 دقیقه، با اتوبوس 14 دقیقه و پیاده 14 دقیقه ای خواهید رسید.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 3 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 53 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 39 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 1 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 21 دقیقه ای و با اتوبوس 53 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل نلیگان مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، کبک H2Y 1Z3، مونترال، خیابان سنت پائول غربی 106

106 Saint-Paul St W, Montreal, QC H2Y 1Z3, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 314

به "معرفی هتل نلیگان مونترال ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل نلیگان مونترال ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید