نرم افزار CRM چیست؟

به گزارش مجله سامی، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستمی برای مدیریت تعاملات شرکت با مشتریان فعلی و آینده است. نرم‌افزار CRM برای سازماندهی، خودکارسازی و همگام‌سازی فروش، بازاریابی، خدمات به مشتری و پشتیبانی فنی کاربرد دارد. نرم‌افزار CRM می‌تواند با سازماندهی و اتوماسیون فرآیندهای تجاری که به رضایت و وفاداری مشتری را افزایش می‌دهند، به کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کمک کند.

نرم افزار CRM چیست؟

مایکروسافت داینامیک CRM

Microsoft Dynamics CRM یک بسته نرم‌افزاری مدیریت ارتباط با مشتری است که توسط مایکروسافت توسعه یافته و هدف آن افزایش ارتباط مشتری با هر سازمانی است. این محصول بیشتر به بر روی فروش، بازاریابی و خدمات مشتری متمرکز است. مایکروسافت، Dynamics CRM را به عنوان یک پلتفرم XRM معرفی کرده است. اما XRM چیست؟

XRM چیست؟

اگر از نرم افزار CRM برای کاربردهای بیشتری مانند مدیریت پروژه‌ها یا مدیریت تسک‌ها و وظایف استفاده نمایید دیگر نمی‌توانید آن را تنها یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بنامید و باید مفهوم گسترده‌تری و مرتبط‌تری را برای آن در نظر بگیرید. واژه ی XRM یک واژه‌ی جدید و به‌روز‌شده‌‌ی واژه‌ی CRM می‌باشد و تنها در حرف اول آن یعنی C با آن تفاوت دارد و حرف X جایگزین حرف C شده و معنای عبارت Customer relationship management یعنی مدیریت ارتباط با مشتری را به عبارت Extended relationship management یعنی مدیریت ارتباط گسترده تغییر می‌دهد.

از نرم‌افزار CRM می‌توان برای افزایش بهره‌وری فروش و اثربخشی بازاریابی برای یک سازمان، مدیریت کامل زنجیره پشتیبانی مشتری و هوش تجاری استفاده نمود.

ماژول های اصلی عملکردی در Microsoft CRM

فروش: با Microsoft Dynamics CRM بیشتر و سریعتر بفروشید

برای فروش بیشتر باید سازگاری بالاتری با جامعه داشته و از نرم‌افزار CRM استفاده کنید. نرم‌افزار CRM با راه‌حل‌های شهودی و آسان می‌تواند به تیم فروش شما برای انجام کار به صورت موثرتر کمک کند. با استفاده از Microsoft Dynamics CRM Online، تیم دسترسی کامل به داده های جمع‌آوری شده از مشتریان داشته و با بینش کامل می‌دانند با هر مشتری برای فروش چگونه برخورد کنند. و اطلاعات گفتگوی خود را با مشتری در نرم‌افزار CRM طبقه‌بندی و ذخیره کنند.

بازاریابی: با Microsoft Dynamics CRM مشتریان را جذب، تعامل و حفظ کنید.

در دوران دیجیتالی امروزی، بازاریابان به توانایی برنامه‌ریزی، اجرا و اندازه‌گیری کمپین‌ها در راحت‌ترین و سریع‌ترین حالت ممکن نیاز دارند. Microsoft Dynamics به شما کمک می‌کند تا با داشتن یک برنامه سریع و چابک، بازاریابی خود را تسریع بخشیده و چشم انداز بازاریابی پویایی در اختیار داشته باشید.

خدمات به مشتریان: با Microsoft Dynamics CRM مشتریان وفادارتری داشته باشید.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به منظور کاهش زمان پاسخگویی به خدمات، بهبود وضوح پرونده‌ها و افزایش خدمات مشتری، قابلیت جامع خدمات و پشتیبانی مشتری را فراهم کرده تا بتوانید بیشتر از خدمات توافق شده با مشتری خدمت اراه داده و وفاداری مشتریان را افزایش دهید.

استقرار و پیاده سازی مناسب نرم افزار CRM، موجب بهبود فرایند ها و ایجاد ارزش های جدید برای سازمانها خواهد شد. مشاوران و متخصصین تکران با بهره گیری از تجارب حرفه ای خود همچنین با بررسی همه جانبه و در نظر گرفتن مواردی همانند ماهیت کسب و کار، امکانات و سطح بلوغ سازمانها، به طراحی، تحلیل و پیاده سازی راهکار سازمانی مناسب شرکت شما خواهند پرداخت. در مرحله ی بعد از پیاده سازی نیز با پشتیبانی خود همچنان در کنار شما خواهیم بود.

شبکه‌های اجتماعی: با اتصال Microsoft Dynamics CRM به Social Engagement بینش اجتماعی قدرتمندی بدست بیاورید.

با Microsoft Social Listening احساسات را به فرصت تبدیل کنید. حضور برند را کنترل کرده و استراتژی خود را در بازاریابی، فروش و خدمات مشتری پیگیری کنید. Microsoft Dynamics CRM Online به تیم فروش کمک می‌کند تا اطلاعات بازار را از مکالمات اجتماعی تجزیه و تحلیل کرده و بر اساس آن عمل کنند، با مشتریان خود ارتباط موثرتری برقرار کنند، چابکی در تجارت را تقویت کنند، وفاداری مشتری را تقویت کنند و با قابلیت‌های اجتماعی موفقیت سازمان شما را تسریع کنند.

بهترین نرم افزار crm

مایکروسافت داینامیک CRM با امکانات فراوانی همچون بازاریابی، گزارش، تحلیل و پیگری فرایند فروش می‌تواند در افزایش فروش، تسریع و مدیریت آن کمک بسیار زیادی به تیم‌فروش کرده و به افزایش فروش و سازماندهی آن منجر شود.

انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1729

به "نرم افزار CRM چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "نرم افزار CRM چیست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار CRM چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید