نمایش انیمیشن های ایرانی برای بچه ها کانادایی

به گزارش مجله سامی، سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کاروسل، ریموسکی کانادا با برپایی برنامه ویژه ای هفت عنوان از انیمیشن های کانون را برای بچه ها به نمایش گذاشت.

نمایش انیمیشن های ایرانی برای بچه ها کانادایی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فیلم های بزغاله های ابری به کارگردانی حمید کریمیان، داستان زندگی پرثمر و افتخار آمیز مداد قرمز به کارگردانی علیرضا چیتایی، ماه مهربان نازنین سبحان سربندی، بارون میاد جرجر مهین جواهریان، گنجشک و پنبه دانه سید مرتضی احدی، ماهی رنگین کمان فرخنده ترابی و زمین بازی بابوش نورالدین زرین کلک هفت عنوان فیلمی است که در این ویژه برنامه آموزشی برای بچه ها چهار ساله به بالا به مدت 5 روز به نمایش در آمد.

این فیلم ها طی سال های بیش از 4 دهه گذشته در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فراوری شده است.

جشنواره بین المللی فیلم کاروسل ریموسکی یک جشنواره با سابقه برای بچه ها و نوجوانان است که از 30 سال پیش نیز به معرفی سینمای ایران و کانون پرداخته است.

این جشنواره سالانه با هدف ارتقای سطح دانش سینمایی بچه ها و نوجوانان 4 تا 7 ساله، سال جاری در روزهای ا تا 5 مهر 1394 در شهر ریموسکی کشور کانادا برگزار گردید.

در دوره های پیشین این رویداد هنری نیز فیلم های بهادر، گل و پرنده و خورشید و مادر بزرگ و پرنده در بخش مسابقه نمایش داده شد.

این درحالی است که سال جاری مرغک، نشان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در کاتالوگ و سایت این جشنواره خودنمایی می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 338

به "نمایش انیمیشن های ایرانی برای بچه ها کانادایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش انیمیشن های ایرانی برای بچه ها کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید