هتل مرکور پنانگ بیچ؛ اقامتی به یادماندنی در ساحل زیبای مالزی

به گزارش مجله سامی، هتل مرکور پنانگ بیچ، یک هتل 4 ستاره تاپ در پنانگ کشور مالزی است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع سعی در تأمین اقامتی آسان و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار زیبا است و در مقابل ساحل قرار گرفته است.

هتل مرکور پنانگ بیچ؛ اقامتی به یادماندنی در ساحل زیبای مالزی

مهمانانی که در هتل Mercure Penang Beach اقامت می نمایند، می توانند علاوه بر تماشای منظره زیبای دریا از داخل اتاقشان، در کمترین زمان و با طی مسافت کوتاه به ساحل دسترسی داشته باشند.

همچنین، دسترسی از هتل به بسیاری از جاذبه ها و مراکز خرید نیز سریع و آسان است. پرسنل هتل بسیار مجرب و کارآزموده هستند و با دل و جان کوشش می نمایند تا مهمانان را با رضایت خاطر و خوشنودی بدرقه نمایند.

امکانات کلی هتل مرکور پنانگ بیچ

در هتل مرکور پنانگ بیچ امکانات متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته شده اند تا نهایت لذت را از ثانیه به ثانیه لحظه هایشان ببرند. مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما با خودروی شخصی شان به پنانگ سفر می نمایند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده نمایند و از بابت امنیت و پیدا کردن جا پارک مناسب اطمینان خاطر داشته باشند. در سراسر هتل اینترنت وای فای رایگان و پر سرعت در اختیار مهمانان واقع شده است تا بتوانند امور آنلاینشان را در اسرع وقت انجام هند و با دنیای بیرون در ارتباط باشند.

در لابی هتل که مهمانان در آن مورد استقبال قرار گرفته و پذیرش می شوند، امکانات متنوعی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، اتاق چمدان، فضای مخصوص استعمال سیگار و آسانسور برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند. پذیرش 24 ساعته هتل در لابی واقع شده و به طور شبانه روز آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است.

مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی چون خشکشویی، لاندری، اتو، اتوپرس شلوار، فکس، فتوکپی، خدمات تور، تبدیل ارز، برگزاری میتینگ ها و میهمانی ها، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، ناهارهای بسته بندی شده، خدمات برای اتاق ها وی آی پی، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان و روم سرویس به پذیرش هتل مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش با خوشرویی، صبوری و مهربانی مهمانان را هدایت می نمایند. همچنین، تسلط پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، چینی و مالایی برقراری ارتباط را با مهمانان خارجی آسان تر نموده است.

در محوطه بیرون هتل امکاناتی چون منطقه پیک نیک، تراس آفتاب و مبلمان فضای بیرونی فراهم شده اند تا مهمانان در اوقات بیکاری و فراغت در آن ها زمان بگذرانند. مهمانانی که قصد دارند همراه حیوان خانگی شان به پنانگ سفر نمایند، ضروری است بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خارجی انجام نمی شود.

امکانات تفریحی هتل

قرار دریافت هتل مرکور پنانگ بیچ مقابل ساحل از جمله امتیازات مثبت آن به حساب می آید، چرا که مهمانان می توانند در سریع ترین زمان ممکن در ساحل حاضر شوند و از امکانات ساحل و انجام ورزش ها آبی لذت ببرند. همچنین، در داخل هتل یک استخر روباز وجود دارد که در سراسر سال قابل استفاده بوده و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. در اطراف استخر نیز تخت، چتر آفتاب و حوله تعبیه شده اند تا مهمانان استراحت نموده و حمام آفتاب جانانه بگیرند.

لذت شنا و آب بازی در چنین استخری با منظره زیبا بسیار لذت بخش است. مهمانانی که حتی در طول سفر از انجام تمرینات ورزشی غافل نمی شوند و به سلامت و تناسب اندامشان اهمین می دهند، می توانند به باشگاه بدنسازی هتل مراجعه نمایند و از تجهیرات پیشرفته آن استفاده نمایند.

علاوه بر این، مهمانان می توانند در ساعاتی که در هتل هستند به بازی دوست داشتنی بیلیارد بپردازند. بچه ها نیز می توانند با تماشای شبکه های تلویزیونی مخصوص کودک سرگرم شوند.

رستوران هتل

در هتل مرکور پنانگ بیچ یک رستوران به نام رستوران آمباک وجود دارد که در سه وعده غذای اصلی غذاهای خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می نماید. وعده صبحانه به طور روزانه در ساعات مشخص به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار داده می شود و شامل غذاهای بین المللی و آسیایی است. وعده های ناهار و شام نیز به صورت منوی آلاکارته و بوفه ای به مهمانان ارائه می شوند و شامل غذاهای لذیذ بین المللی، آسیایی و مالزیایی هستند. برای بچه ها و افراد با رژیم غذایی خاص منوی مخصوص در نظر گرفته شده که در صورت تقاضا ارائه می شود.

اتاق های هتل

در هتل مرکور پنانگ بیچ انواع اتاق ها با امکانات متنوع وجود دارند که مهمانان با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را از میان آن ها انتخاب و رزرو می نمایند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های توئین سوپریور با منظره اقیانوس، اتاق های سوپریور با تخت های کینگ و منظره اقیانوس و اتاق های وی آی پی هستند.

استعمال دخانیات در همه اتاق ها ممنوع است و بایستی مهمانان برای استعمال دخانیات به اتاق مخصوص در لابی مراجعه نمایند. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها بسیار شیک و مدرن هستند و ترکیب رنگ ها استفاده شده هماهنگ و زیبا هستند و حس آرامش بخشی به اتاق می بخشند. منظره اتاق ها را اقیانوس، ساحل و محوطه هتل تشکیل می دهد و تماشای این مناظر جذاب واقعا حس دلنشینی دارد. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت 15 و زمان تخلیه اتاق ها ساعت 12 ظهر است.

امکانات اتاق های هتل

در همه اتاق های هتل مرکور پنانگ بیچ امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کمد، آینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، وان، لوازم بهداشتی و حوله فراهم شده اند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می شود. اقامت در اتاق های این هتل بسیار راحت و دلپذیر است.

فاصله هتل مرکور پنانگ بیچ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ازار شب باتو فرینگی: 8.3 کیلومتر

فاصله تا موزه واندرفود: 9.3 کیلومتر

فاصله تا تپه پنانگ: 11 کیلومتر

فاصله تا پل پنانگ: 18.8 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه بین المللی پنانگ: 24.1 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید سان وی کارنیوال مال: 31.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1640

به "هتل مرکور پنانگ بیچ؛ اقامتی به یادماندنی در ساحل زیبای مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مرکور پنانگ بیچ؛ اقامتی به یادماندنی در ساحل زیبای مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید