یورش نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به منازل مسکونی

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: نیروهای امنیتی رژیم ال خلیفه با یورش به منازل مسکونی مردم در روستای سار یک تن را بازداشت کردند.

یورش نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به منازل مسکونی

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه بامداد امروز (دوشنبه) به منازل مسکونی مردم در روستای سار یورش برده و یک تن از اهالی این روستارا بازداشت کردند.

منابع خبری محلی اعلام کردند که نیروهای امنیتی با یورش به منزل مسکونی جعفر احمد خلف وی را بازداشت نموده و به مکان نامعلومی منتقل نموده اند.

از سوی دیگر مجید المشعل رئیس شورای علمای بحرین از ادامه نقض آزادی های دینی در این کشور به شدت انتقاد کرد و از سازمان های بین المللی خواست تا این امر را متوقف نمایند.

وی در جریان سمیناری که مرکز الخیام در شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو برگزار کرد، خواهان برگزاری جلسه ای فوری و ویژه برای آنالیز اقدامات لازم به منظور توقف موارد نقض آزادی ها و حقوق بشر در بحرین شد.

المشعل از کوشش های کمیساریای عالی درقبال این پرونده و بیانیه گزارشگر ویژه آزادی های دینی سازمان ملل ستایش کرد و از مسئولان بحرینی خواست تا اجازه دهند که این گزارشگر برای نظارت بر آزادی های دینی در بحرین به این کشور سفر کند.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 930

به "یورش نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به منازل مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورش نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به منازل مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید