آشنایی با هتل آکدامار در شهر وان ترکیه

به گزارش مجله سامی، معرفی هتل آکدامار در وان

هتل آکدامار وان یکی از بهترین هتل های میان رده در شهر وان است. شهر وان یکی از زیباترین شهرهای تاریخی ترکیه است. این شهر در بخش شرقی ترکیه و در فاصله اندکی با کشور ایران قرار گرفته است. باتوجه به مسافت محدود و هزینه پایین مسافرت به این شهر برای ایرانیان، اغلب مردم سعی می کنند در قالب یک مسافرت خارج از کشور به شهر وان ترکیه مسافرت کنند.

آشنایی با هتل آکدامار در شهر وان ترکیه

این شهر تاریخی می تواند یک مقصد گردشگری برای کسانی باشد که علاوه بر آب و هوای مطلوب و زیبایی های طبیعی، طرفدار جاذبه های تاریخی و باستانی هستند. چرا که علاوه بر بافت تاریخی و بسیار زیبای شهر وان می توانید ده ها جاذبه طبیعی و تاریخی را در نقاط مختلف این شهر و مناطق مجاور مشاهده کنید.

برای سفر به وان با رزرو آنلاین تور وان خبرنگاران بهترین و ارزان ترین تو را برای سفر خود انتخاب کنید.

با توجه به اینکه شهر وان در زمره شهرهای توریستی کشور ترکیه واقع شده است هتل های بسیار زیادی در این شهر تاسیس شده و مسافران می توانند بنابر اوضاع اقتصادی و با توجه به موقعیت هتل ها یک اقامتگاه مناسب را انتخاب کنند.

ما در این صفحه از وب سایت خبرنگاران قصد داریم یکی از هتل های میان رده این شهر کوچک و رویایی را به شما معرفی کنیم. این هتل میان رده در زمره هتل های اقتصادی کشور ترکیه واقع شده است. هتل آکدامار مکان مناسبی برای اقامت شما خواهد بود.

هتل آکادامار وان را بیشتر بشناسید

این هتل در پنج طبقه ساخته شده و بیش از 70 اتاق مجهز دارد. که در مقایسه با سایر هتل های سه ستاره از کیفیت مطلوب و بهتری برخوردار است. این هتل در یکی از مکان های مهم در شهر وان ساخته شده. فضای مجاور آن نیز دارای ساختمان های جدید و زیبایی است.

این هتل با کارکنانی مجرب و کارآزموده از مهمانان پذیرایی نموده و فضای مناسبی را در اتاق ها برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم نموده است.

تعداد محدودی از اتاق های هتل آکدامار وان ترکیه یک تخته بوده و صرفا به یک فرد واگذار می شوند. اما بخش قابل توجهی از اتاق ها دو نفره است که شامل تخت های دو نفره یا دو تخت یک نفره هستند.

با مراجعه به بخش هتل های وان خبرنگاران و رزرو آنلاین بهترین و ارزان ترین هتل وان بهترین گزینه را برای اقامت خود در شهر وان ترکیه انتخاب کنید.

قلعه قدیمی Urartian fortress Rusahinili تنها سه کیلومتر و صومعه ارامنه نیز ده کیلیومتر با هتل آکدامار فاصله دارند. همچنین فاصله فرودگاه وان تا این هتل تنها چهار دقیقه است که می توان گفت کمتر از پنج کیلومتر است. پارکینگ رایگان برای پارک خودرو مهمانان نیز در نزدیک ورودی هتل واقع شده است.

امکانات هتل آکدامار وان در ترکیه

همواره امکانات یک هتل برای مهمانان حرف اول را می زند. هتلی که امکانات مطلوبی داشته باشد و این امکانات را به شیوه پسندیده ای در اختیار مهمانان قرار دهد می تواند رضایت آنان را جلب نماید.

هتل آکدامار وان در کشور ترکیه از جمله هتل هایی ست که در طول فعالیت خود توانسته است خدمات مطلوبی را به بهترین شکل ممکن در اختیار گردشگران قرار داده. این هتل رضایت حداکثری آنان را به عنوان یک هتل میان رده به دست آورد.

امکانات این هتل عبارتند از:

  • رستوران سنتی با غذاهای ترکی و بین المللی
  • وای فای رایگان در لابی و سایر نقاط عمومی هتل
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس اتاق ها به صورت همه روزه
  • خدمات اتاق VIP
  • سوییت ماه عسل
  • اجاره خودرو
  • سونای بخار
  • ماساژ حرفه ای
  • اسپا
  • سالن ورزشی با امکانات عالی برای بدن سازی
  • صبحانه متنوع
  • بوفه با انواع نوشیدنی های گرم و سرد
  • تمامی اتاق های هتل نیز مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با ماهواره، مینی بار و حمام خصوصی هستند.

ترکیههتلوان

منبع: الی گشت
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1523

به "آشنایی با هتل آکدامار در شهر وان ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل آکدامار در شهر وان ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید