شروع بهاره کتاب از 17 خرداد ماه در سراسر کشور

به گزارش مجله سامی، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری هفدهمین طرح فصلی کتاب در بهار از خردادماه سال جاری اطلاع داد.

شروع بهاره کتاب از 17 خرداد ماه در سراسر کشور

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به برگزاری بهاره کتاب در سال 1400 گفت: کتابفروشی ها در صندلی پاتوق های فرهنگی نقش مهمی در حلقه نشر و گسترش فرهنگ دارند و طرح بهاره کتاب که هفدهمین طرح فصلی کتاب است، در راستای سیاست های معاونت امور فرهنگی برای حمایت از حلقه های نشر به ویژه کتابفروشان برگزار می گردد.

وی درباره زمان برگزاری طرح فصلی کتاب گفت: این طرح از 17 خرداد در کتابفروشی های سراسر کشور شروع می گردد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب به وسیله کتابفروشی های سراسر کشور به طور مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می نماید. در این طرح کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، می توانند کتاب های خود را که با شرایط معین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

تا به امروز بیش از 16 طرح فصلی کتاب برگزار شده است و در آخرین دوره نیز تعداد 936 کتابفروشی از سراسر کشور در این طرح مشارکت داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1691

به "شروع بهاره کتاب از 17 خرداد ماه در سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بهاره کتاب از 17 خرداد ماه در سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید