مجموعه شعر بیوک ملکی با عنوان چرا تو سنگی؟ تجدید چاپ شد

به گزارش مجله سامی، کتاب چرا تو سنگی؟ سروده بیوک ملکی از مجموعه شعر نوجوان توسط انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان تجدید چاپ شد.

مجموعه شعر بیوک ملکی با عنوان چرا تو سنگی؟ تجدید چاپ شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، کتاب چرا تو سنگی؟ شامل 20 قطعه شعر با عنوان های بهار، جور دیگر، صلح، باید؛ نباید، تو، رد بال پرنده، هرزه، من، جنگ، سکوت، آخرین درخت، با تو، زندگی 1 تا 4، گلایه، سنگ و آیینه، خواب و سایه است.

کتاب چرا تو سنگی؟ که با تصویرگری علی خدایی آراسته شده، اولین بار در سال 1394 از سوی کانون منتشر شده است.

می آیی!/ نسیم می گوید:/ بهارِ دیگری از سمت سرنوشت می آید./ بهارِ تازه تو هستی!/ اگر نباشی/ نه شادمانی فروردین/ نه مهربانی اردیبهشت/ می آید، این قطعه ای با عنوان تو است که در این مجموعه به چشم می خورد.

کتاب چرا تو سنگی؟ در 40 صفحه با قطع رقعی و قیمت 8هزار تومان منتشر شده و شمارگان آن تا به امروز در دومین مرحله چاپ به 6هزار و 500 نسخه رسیده است.

علاقه مندان می توانند این کتاب را از فروشگاه های محصولات فرهنگی و فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور خریداری نمایند.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1217

به "مجموعه شعر بیوک ملکی با عنوان چرا تو سنگی؟ تجدید چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه شعر بیوک ملکی با عنوان چرا تو سنگی؟ تجدید چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید