آیفون 15 اولترا شاید با دو دوربین سلفی راهی بازار شود

به گزارش مجله سامی، اینطور که به نظر می رسد اپل شاید آیفون 15 اولترا را با دو دوربین سلفی راهی بازار کند در حالی که گفته می شود مدل پرو همچنان یک دوربین سلفی خواهد داشت.

آیفون 15 اولترا شاید با دو دوربین سلفی راهی بازار شود

اگر خبرهای مربوط به گوشی های اپل را دنبال کرده باشید، احتمالا می دانید که شاید این شرکت سال آینده از آیفون 15 اولترا هم رونمایی کند. در حال حاضر اپل قدرتمندترین گوشی های خود را با پسوند پرو مکس راهی بازار می کند اما رونمایی از ساعت اپل واچ اولترا باعث شده حدس ها پیرامون اضافه شدن محصولی با پسوند اولترا به مجموعه گوشی های سری آیفون 15 هم افزایش پیدا کند.

با این حال به تازگی از سری آیفون 14 رونمایی شده و مدت زمان زیادی هم نیست که آن ها را در بازار شاهد هستیم. به همین علت کمی زود است که بخواهیم با قاطعیت در رابطه با جزئیات سری آیفون 15 صحبت کنیم. اما اگر واقعا مدلی با نام آیفون 15 اولترا قرار است در سال آینده راهی بازار شود، به احتمال زیاد به قابلیتی مجهز خواهد شد که پیش از این در گوشی های اندرویدی هم شاهد استفاده از آن بوده ایم.

تقریبا یک هفته پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد سال آینده محصولی را تحت عنوان آیفون 15 اولترا راهی بازار کند. حالا یک خبر دیگر هم پیرامون این محصول از طریق یک افشاگر با نام Majin Bu منتشر شده که می گوید این گوشی مورد انتظار از دو دوربین سلفی روی پنل نمایشگر بهره خواهد برد. حال این دوربین دوم دقیقا قرار است چه کاری انجام دهد مشخص نیست و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتری پیرامون آن باشیم.

استفاده از دو دوربین شاید یکی از قابلیت هایی باشد که مدل اولترا از آیفون 15 را از مدل پرو متمایز می کند چرا که افشاگر یادشده در ادامه صحبت های خود مدعی شده که آیفون 15 پرو فقط یک دوربین سلفی خواهد داشت. هرچند انتظار می رود مدل اولترا در یک سری بخش های دیگر هم با مدل پرو متفاوت باشد اما متأسفانه خبرهای زیادی در این رابطه در اختیار نداریم.

یک تغییر دیگر که انتظار داریم در سال 2023 در گوشی آیفون 15 اولترا اپل ببینیم، حافظه داخلی بیشتر در مقایسه با دو مدل پرو و پرو مکس کنونی است. طبق ادعای افشاگر یادشده، ظاهرا مدل اولترا از سری آیفون 15 در مدل پایه 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت این در حالی است که امسال آیفون 14 پرو مکس در مدل پایه به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. برای آیفون 15 پرو هم به احتمال بسیار زیاد حافظه داخلی پایه همان 128 گیگابایتی خواهد بود.

در نهایت Majin Bu به اضافه شدن پورت USB-C هم به گوشی های آینده اپل اشاره کرد. هرچند این موضوع پیش از این هم تقریبا تصویب شده بود چرا که مطابق قانون اتحادیه اروپا، شرکت ها باید از این پس محصولات خود را در صورت امکان به پورت USB-C مجهز کنند. بدین ترتیب بعید است که اپل از این استاندارد در گوشی های آینده خود استفاده نکند.

با این حال باید خبرهای بالا را فعلا در حد یک شایعه در نظر بگیریم چون همانطور که گفته شده سری آیفون 14 به تازگی به بازار عرضه شده اند و نمی توان در رابطه با نسل بعد که یک سال دیگر شاهد رونمایی و عرضه آن ها خواهیم بود با قاطعیت صحبت کرد. تنها چیزی که می توان گفت آن هم با توجه به سیاست همیشگی اپل این است که این شرکت معمولا شکل ظاهری گوشی های خود را هر چند سال یک بار تغییر می دهد و این یعنی شاید آیفون 15 اولترا و مدل پرو مکس امسال تفاوت چشمگیری با یکدیگر نداشته باشند چرا که اپل به تازگی این طراحی نمایشگر حفره دار را استفاده کرده است. حال برای مدل های استاندارد و پلاس چه اتفاقی رخ خواهد داد مشخص نیست چون اپل 5 سال است که از ناچ در طراحی گوشی هایش استفاده کرده و باید دید آیا در نسل بعد تفاوتی از این حیث ایجاد خواهد شد یا خیر.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2179

به "آیفون 15 اولترا شاید با دو دوربین سلفی راهی بازار شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 اولترا شاید با دو دوربین سلفی راهی بازار شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید