استقلال مرد و مردانه تا خاتمه لیگ و جام حذفی بازی می نماید

به گزارش مجله سامی، سرپرست تیم استقلال گفت: در حق طرفداران استقلال اجحاف نمی کنیم و مرد و مردانه تا انتها لیگ و جام حذفی به مصاف حریفان می رویم.

استقلال مرد و مردانه تا خاتمه لیگ و جام حذفی بازی می نماید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از رسانه رسمی باشگاه استقلال، سعید رمضانی در مورد اظهارات اخیر از سوی مسئولان بعضی تیم ها مبنی بر تعطیل شدن رقابت های لیگ به دلیل شیوع کرونا گفت: قبل از آغاز لیگ موضع خود را در این خصوص اعلام نموده بودیم و وقتی که اعلام شد بازی ها برگزار گردد هم شرایط کرونایی شهر اهواز و استان خوزستان را گوشزد کردیم که دوستان بلافاصله موضع دریافتد.

وی اضافه نمود: به هر ترتیب ما راهی اهواز شدیم و آن بلاها هم سرمان آمد که دو بازیکن و مربی خود را به دلیل محرومیت و بعضی بازیکنان را به دلیل مصدومیت ناشی از آن بازی، مقابل سایپا هم در اختیار نداشتیم. در گرمای 40 و چند درجه اهواز بازی کردیم و چه بسا بازیکنی از تیم ما الان به خاطر آن سفر کرونا گرفته باشد و حالا بعد از قرار دریافت بعضی تیم ها در صندلی های بالای جدول، عده ای می گویند تیم ما ناقل است، لیگ را تعطیل کنید.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: اینکه حالا چون صندلی تیم ما در فلان منطقه جدول قرار گرفته، بگوییم لیگ را تعطیل کنید، اجحاف بزرگی در حق استقلال و هوادارانش به شمار می آید. ما و هوادارانمان به هیچ وجه این موضوع را نمی پذیریم و بهتر است همه تیم ها مرد و مردانه تا سرانجام لیگ و جام حذفی حاضر شوند و باهم در زمین رقابت نمایند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1117

به "استقلال مرد و مردانه تا خاتمه لیگ و جام حذفی بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مرد و مردانه تا خاتمه لیگ و جام حذفی بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید