از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم، لیگ برتر باید تعطیل گردد

به گزارش مجله سامی، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن اعلام خطرات و پیامدهای برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال، خواستار تعطیلی این مسابقات و 18 تیمی شدن لیگ برتر برای فصل آینده شد. جواهری همچنین به حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون گادوین منشا بازیکن گل گهر واکنش نشان داد و با بیان اینکه با این بازیکن جلسه ای را برگزار می نماید، از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم، لیگ برتر باید تعطیل گردد

مشروح گفتگوی جواهری با خبرنگاران در ادامه می آید:

* منتظر 15 اردیبهشت و تصمیم مسئولان هستیم

روزهای بدون فوتبال برای فوتبالی ها سخت و سخت است ولی کرونا همه چیز را در کل جهان تعطیل نموده است. بازیکنان ما با هماهنگی و برنامه های کادر فنی انفرادی تمرین می نمایند و هر بازیکن موظف است فیلم تمرینش را برای کادر فنی ارسال کند. سرمربی تیم هر شب گزارش تمرینات را برای ما می فرستد و باشگاه آنرا آرشیو می نماید. با این حال هیچ چیزی نمی تواند جای تمرین گروهی را بگیرد. ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اعلام نموده است که در نیمه اردیبهشت درباره برگزاری دوباره لیگ تصمیم گیری می نماید. شخصا مرتب با مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی در تماس هستم. همگی منتظریم تا ببینیم 15 اردیبهشت چه تصمیمی گرفته می گردد.

* گل گهر از تعطیلی لیگ متضرر شد

ما در یارگیری و جذب بازیکن وسواس به خرج دادیم و در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتیم. گل گهر از جمله تیم هایی بود که به خاطر تعطیلی بازی ها در پی شیوع کرونا متضرر شد. در هر صورت این یک مشکل جهانی است و در همه کشورها وجود دارد. هیچ چیزی برای کرونا قابل پیش بینی نیست. نمی دانیم که آیا دو هفته دیگر این بیماری کنترل می گردد و یا شیب آن نزولی خواهد شد. در صورتی که بازی ها از خرداد یا تیر مجددا آغاز گردد، چند پیامد خواهد داشت. ابتدا اینکه هوا گرم می گردد و این کار را برای تیم هایی که در شهرهای گرم میزبان هستند، سخت می نماید. علاوه بر این فشردگی مسابقات می تواند مصدومیت بازیکنان را در پی داشته باشد .

لیگ فوتبال مثل بسکتبال، هندبال و والیبال تعطیل گردد

پیشنهاد باشگاه گل گهر این است که لیگ برتر را همینجا تعطیل و اختتامیه لیگ را اعلام نمایند. لیگ ورزش های توپی مثل والیبال، بسکتبال و هندبال تمام شد و فوتبال هم باید همین راه را برود. حداقل می توانند لیگ سال بعد را به موقع و با برنامه ریزی درست آغاز نمایند.

فصل آینده لیگ برتر 18 تیمی گردد

چه ایرادی دارد لیگ برتر سال آینده 18 تیمی گردد؟ (در حال حاضر لیگ 16 تیمی است) اگر بخواهند لیگ را ادامه بدهند، قطعا فصل بعد را هم از دست می دهیم، مسابقات فشرده می گردد و میزان آسیب دیدگی بازیکنان بالا می رود. فوتبالیست ها ماشین نیستند و بین دو فصل احتیاج به استراحت و بدنسازی دارند. باید فارغ از احساسات، تصمیم گیری گردد. سئوال اصلی این است که آیا کرونا روز 15 اردیبهشت تمام می گردد؟ آیا هیچ خطری بازیکن و مربی را تهدید نمی نماید؟ کوشش برای به خاتمه رساندن لیگ نباید سلامت عوامل بازی ها از جمله مربیان و بازیکنان را تهدید کند. اگر خدایی نانموده یک نفر جانش را از دست بدهد چه کسی جوابگو می گردد؟

گادوین منشا تحت فشار است؛ از پرسپولیسی ها عذرخواهی می کنم

در حواشی ایجاد شده برای گادوین منشا بعد از گفتگوی زنده با ایسما بازیکن سابق استقلال باید بگویم منشا خودش مقصر نبوده است. من با منشا صحبت کردم. او به استقلال و پرسپولیس علاقه دارد و احترام خاصی برای دو تیم قائل است. به زودی با منشا جلسه می گذارم و مجددا با او صحبت می کنم. منشا این روزها در تهران تمرین می نماید و خانواده اش هم در ایتالیا هستند. منشا از لحاظ روحی و روانی در شرایط سختی است و عذاب می کشد. شخصا از طرفداران پرسپولیس به خاطر اتفاقاتی که افتاده عذرخواهی می کنم.

گل گهر پول ویلموتس را نداده است

قبلا گفته بودم و بازهم می گویم پول مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال را شرکت گل گهر نداده است. ما اصلا به این بحث ورود نکردیم. شاید چون ویلموتس در آن سفر به سیرجان از کارخانه ما بازدید کرد این شائبه ایجاد شده بود.

شکایت عجیب بازیکن صربستانی به فیفا

با آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران یک مدافع صربستانی با نظر وینگو بگوویچ سرمربی وقت تیم برای تست دادن در تمرینات ما حاضر شد. دو هفته بعد از حضور این بازیکن، بگوویچ از راهنمایی تیم کنار رفت و مجید جلالی جانشینش شد. این مدافع چند روزی را هم زیر نظر جلالی تمرین کرد ولی او هم این بازیکن را تایید نکرد. در نهایت این بازیکن به فیفا شکایت نموده و ما هم امروز در فدراسیون جلسه ای را در این ارتباط خواهیم داشت تا ببینیم باید چه کار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 975

به "از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم، لیگ برتر باید تعطیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم، لیگ برتر باید تعطیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید