الوی هورایزن به گنشین ایمپکت می آید؛ جزییات آپدیت بعدی بازی

به گزارش مجله سامی، آپدیت عظیم 2.1 بازی گنشین ایمپکت قرار است به زودی و در تاریخ 10 شهریور (1 سپتامبر) عرضه گردد. این آپدیت ویژگی های مجذوب کننده و حتی شخصیت های جدیدی را به بازی اضافه می نماید که شاید مهم ترین آن شخصیت اِیلوی (Aloy) از بازی هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn) باشد.

الوی هورایزن به گنشین ایمپکت می آید؛ جزییات آپدیت بعدی بازی

ماه گذشته با عرضه آپدیت 2.00 دوستداران این بازی توانستند در منطقه Inazuma کاوش نمایند و ماجراجویی خود را ادامه دهند. با این حال، اکنون آپدیت عظیم دیگری در راه است که ماجراهای بیشتری را برای کاوش در Inazuma در اختیار شما می گذارد و شخصیت های تازهی را به بازی اضافه می نماید.

این در حالی است که اِیلوی، جنگجوی افسانه ای قبیله نورا از بازی هورایزن زیرو داون، به فراخوان ماجراجویی در تیوات (Teyvat) پاسخ می دهد و سفری کاملاً تازه را شروع می نماید. اگر در جریان آپدیت 2.1 و 2.2 رتبه ماجراجویی (Adventure Rank) شما به 20 یا بالاتر از آن برسد، می توانید ایلوی را به صورت رایگان دریافت کنید. او یک قهرمان 5 ستاره است که با لقب نجات دهنده ای از دنیای دیگر در این بازی حضور پیدا نموده است. او برای هواداران بازی در پلتفرم های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

همان طور که اعلام شد، ایلوی یک قهرمان 5 ستاره است که همین او را بسیار قدرتمند ساخته و از آنجایی که می توانید به شکل رایگان با او به تجربه بازی بپردازید، می تواند انتخاب بسیار ارزشمندی برای بازیکنان محسوب گردد. پس از اینکه ایلوی به دنیا بازی گنشین ایمپکت وارد می گردد، او با ترکیبی از قدرت های خود و قدرت های تازه ای که با ورود به این دنیا به دست آورده، باید این ماجراجویی عظیم را دنبال کند.

متیوس دی یونگه، کارگردان بازی هورایزن زیرو داون، درباره این همکاری می گوید: ما بسیار هیجان زده هستیم که با تیم توسعه دهنده بازی گنشین ایمپکت در این زمینه همکاری می کنیم. به ویژه با توجه به این موضع که هر دو استودیو از هواداران بازی استودیو دیگر هستند. اِیلوی یک شکارچی و جنگجوی چابک ثابت شده است که هرگز در مبارزه برای رسیدن به هدفی تردید نمی نماید. ما بیش از این نمی توانیم صبر کنیم تا همکاری و متحد شدن او با Traveler را ببینیم چراکه او هم از دنیای دیگر آمده است و اکنون آن ها قرار است در کنار هم ماجراجویی تازه ای را در دنیا گنشین ایمپکت دنبال نمایند.

اگرچه اضافه شدن ایلوی به بازی به میزان کافی هیجان انگیز است که بتواند ما را برای این آپدیت مشتاق اما این تنها ویژگی مهم آپدیت 2.1 نیست. با این آپدیت، خط داستانی اصلی Inazuma به قسمت پایانی خود خواهد رسید تا بازیکنان بتوانند پاسخ پرسش های خود درباره این خط داستانی را دریافت نمایند و خاتمه آن را ببینند.

با پیشروی داستان، 2 جزیره عظیم تازه هم در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. اولین جزیره، جزیره واتاتسومی (Watatsumi Island) است که محل استقرار نیروهای مقاومت است و چشم اندازی زیبا و امیدبخش دارد. در تضاد با این جزیره، جزیره سیرای (Seirai Island) واقع شده است که اتمسفری تاریک و وهم آور دارد.

سفر شما در Inazuma ممکن است با تهدیدات زیادی همراه باشد. به همین دلیل، شاهد دشمنان و غول های آخر تازهی هستیم که چالشی را برای شما ایجاد خواهند کرد. در عین حال، این آپدیت سه شخصیت قابل بازی تازه را هم به شخصیت های گنشین ایمپکت اضافه خواهد نمود. اولین شخصیت، Raiden Shogun خواهد بود که یک شخصیت 5 ستاره است. او با قدرت های ویژه اش می تواند خسارت زیادی را به دشمنان وارد کند. Sangonomiya Kokomi شخصیت دیگری خواهد بود که به شخصیت های قابل بازی اضافه شده است. او هم که به اسم یک شخصیت 5 ستاره اضافه شده، رهبر جزیره واتاتسومی و نیروهای مقاومت است. او می توان در احیای سلامتی هم تیمی ها نقش بسزایی داشته باشد. آخرین شخصیت Kujou Sara است که ژنرال جسور و قاطعی است که به شوگان وفادار است. او هم با تیر و کمان و حمله های الکتریکی اش به تیم یاری زیادی می نماید. مأموریت های داستانی منحصر به فردی برای Raiden Shogun و Kokomi در دسترس خواهد بود تا از این طریق بازیکنان از داستان 2 زن قدرتمند منطقه Inazuma مطلع شوند.

رویدادهای تازه و مختلفی هم در نظر گرفته شده است که در جریان دوران این آپدیت در دسترس قرار گیرد. بعلاوه سازندگان مکانیک تازهی برای گیم پلی معرفی نموده اند که مربوط به ماهیگیری می گردد.

اگر از هواداران بازی گنشین ایمپکت هستید، آپدیت 2.1 که چند روز دیگر به صورت رسمی منتشر خواهد شد، چیزهای زیادی را برای شما خواهد داشت. این آپدیت حتی می تواند برای هواداران بازی هورایزن زیرو داون و قهرمان مو قرمزش یعنی ایلوی بسیار هیجان انگیز باشد تا حضور او را در دنیای فانتزی دیگری مشاهده نمایند.

می توانید در ادامه تریلر آپدیت 2.1 بازی گنشین ایمپکت را ببینید.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1803

به "الوی هورایزن به گنشین ایمپکت می آید؛ جزییات آپدیت بعدی بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الوی هورایزن به گنشین ایمپکت می آید؛ جزییات آپدیت بعدی بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید