سازندگان بازسازی سایلنت هیل 2: بازی وفادار به نسخه اصلی خواهد بود (بازسازی خانه)

به گزارش مجله سامی، به نظر می رسد که استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) با بازسازی سایلنت هیل 2، فشار قابل توجهی را برای برآورده کردن انتظارات هواداران احساس می نماید.

سازندگان بازسازی سایلنت هیل 2: بازی وفادار به نسخه اصلی خواهد بود (بازسازی خانه)

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

همانطور که می دانید پس از ماه ها انتظار، کمپانی کونامی به عنوان مالک آی پی سایلنت هیل در اکتبر سال گذشته گفت که استودیوی لهستانی سازنده آثاری نظیر The Medium ،Layers of Fear و Blair Witch، در حال بازسازی نسخه دوم این سری ترس و بقا برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی است.

حال در مصاحبه ای تازه، آنا جازینسکا (Anna Jasińska)، مدیر ارشد بازاریابی بلوبر تیم، بیان نموده که این شرکت برای ساخت این پروژه رویایی بر بسیاری از استودیوهای دیگر غلبه نموده است. نتیجه ای که طبق گفته او باعث شده که هم احساس خوشحالی و هم دلهره را به طور همزمان احساس کند.

لازم به ذکر است که در سال 2019 استودیوی بلوبر تیم به وسیله کونامی برای شرکت در مراسم Tokyo Game Show دعوت شد؛ جایی که کونامی از این استودیو خواست تا نوعی کانسپت را برای این بازسازی آماده کند. جازینسکا در این باره گفت:

این بازسازی که با آنریل انجین 5 در دست ساخت است، از یک دوربین روی شانه بهره می برد. از طرفی بلوبر تیم در حال بازسازی سیستم مبارزه و صحنه های سینمایی خاصی از بازی است.

جازینسکا در نهایت اعلام کرد که استودیوی سازنده در حال مدرن و امروزی کردن بازی در صورت احتیاج است اما رویکردی بسیار محتاطانه را برای هر تغییری که ضروری است، اتخاذ می نماید:

بازسازی سایلنت هیل 2 در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده این بازی روی کنسول نسل نهمی سونی از قابلیت های دوال سنس، صدای سه بعدی و حافظه سریع کنسول استفاده زیادی خواهد برد.

منبع: VGC

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,695,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,163,400 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,100,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,749,470

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2233

به "سازندگان بازسازی سایلنت هیل 2: بازی وفادار به نسخه اصلی خواهد بود (بازسازی خانه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان بازسازی سایلنت هیل 2: بازی وفادار به نسخه اصلی خواهد بود (بازسازی خانه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید