انتقاد به انتخاب آل پاچینو برای نقش گوچی

به گزارش مجله سامی، پاتریشیا گوچی از نوادگان بنیانگذار کمپانی معروف مُد گوچی از انتخاب آل پاچینو برای بازی در نقش پدرش انتقاد کرد.

انتقاد به انتخاب آل پاچینو برای نقش گوچی

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، فیلم گوچی به کارگردانی ریدلی اسکات که به ماجرای قتل مائوریزیو گوچی نوه به قتل رسیده مالک اسبق کمپانی معروف گوچی می پردازد هم اکنون در شهر رُم ایتالیا در مرحله فیلمبرداری قرار گرفته است اما انتشار عکس هایی از حضور آل پاچینو در این فیلم با واکنش یکی از نوادگان خاندان گوچی روبه رو شده است.

پاتریشیا گوچی سازندگان این فیلم را برای انتخاب آل پاچینو برای بازی در نقش پدرش آلدو گوچی فرزند ارشد گوچیو گوچی مورد انتقاد قرار داده و عنوان نموده آل پاچینو چاق و قدکوتاه است در حالی که پدرش قدبلند، لاغر و چشم آبی بوده است و این فیلم موجب می گردد آبروی پدرش لکه دار گردد.

داستان این فیلم درباره ماجرای قتل مائوریزیو گوچی با بازی آدام درایور است که در سال 1995 توسط یک فرد مسلح به ضرب گلوله کشته شد و بعدها تعیین شد این قتل به دستور مستقیم همسر سابقش پاتریزیا رجیانی اجرا شده که در این فیلم لیدی گاگا ایفاگر نقش اوست.

این فیلم بر اساس کتابی با عنوان خانه گوچی: داستانی پرشور از قتل، جنون، شکوه و طمع نوشته سارا فوردن ساخته می شو که قرار است سال جاری در ماه نوامبر اکران عمومی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1589

به "انتقاد به انتخاب آل پاچینو برای نقش گوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد به انتخاب آل پاچینو برای نقش گوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید