تور آلمان ارزان: این چیزها را فقط در آلمان می بینید!

به گزارش مجله سامی، آلمان از بسیاری جهات کشور خاصی است، در این مقاله با چیزهایی آشنا می شوید که فقط در آلمان می توانید ببینید.

تور آلمان ارزان: این چیزها را فقط در آلمان می بینید!

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

کشتی انگشتی

مردان باواریا اطلاعات زیادی درباره انگشتان قوی دارند: آن ها می دانند انگشتانشان را چطور تمرین دهند تا در یکی از عجیب ترین مسابقات دنیا برترین باشند. شرکت نمایندگان این مسابقه انگشتانشان را در هم قفل نموده و آغاز به کشیدن در جهات مخالف می نمایند تا یکی از آن ها شکست بخورد.

دستگاه های فروش اتوماتیک سوسیسوقتی به دستگاه های فروش اتوماتیک یا وندینگ ماشین فکر می کنید چه خوراکی هایی به ذهنتان می رسد؟ احتمالا تنقلاتی مثل آدامس، شکلات یا بیسکویت. اما دستگاه های فروش اتوماتیک آلمان سوسیس هم می فروشند.

مسابقات کدو سواریچیز خاصی نیست، فقط یک نفر سوار یک کدوتنبل بزرگ شده و وسط رودخانه پارو می زند! این رقابت هر سال پاییز در آلمان برگزار می گردد.

محدودیت سرعت وجود نداردهنگام رانندگی در اتوبان های آلمان باید بدانید که هیچ گونه محدودیت سرعتی وجود ندارد؛ بنابراین کاملا قانونی است که تا می توانید پدال گاز را فشار دهید و از حداکثر سرعت اتومبیلتان لذت ببرید.

مسابقه تقلید صدای گوزندر این مسابقه شرکت نمایندگان باید صدای گوزن را هنگام جفتگیری تقلید نمایند.

احتیاط الویت استدر آلمان احتیاط مهمر تر از هر چیزی است. حتی اگر خط عابر پیاده ای در یک خیابان فرعی در یک روستای کوچک آلمان باشد، چند تابلو کنار آن نصب می گردد تا از زوایای مختلف رانندگان را مطلع کند.

علائم هشداردهنده بامزهتصویر این تابلو به این معناست که کودکتان را به کروکدیل ندهید که بخورد چون تا همین اواخر غذادادن به کروکدیل ها و حتی شنا کردن با آن ها یک جاذبه پرطرفدار در باغ وحش محلی شهر آلمانی فریدبرگ بود و چون این کار خطرات زیادی به همراه داشت تابلوهای طنزآمیزی برای هشدار در این باره نصب کردند. اما اخیرا قانون این فعالیت ها را ممنوع نموده است.

فوتبال سلطان ورزش هاستفوتبال پرطرفدارترین ورزش در آلمان است. فوتبال دستی هم یکی از بازی های محبوب است؛ بنابراین جای تعجب نیست که بزرگترین فوتبال دستی دنیا در آلمان باشد.

سوسیس های متنوعبیش از 100 نوع سوسیس مختلف در آلمان وجود دارد.

باریک ترین خیابان دنیاspreuerhofstrasse در شهر آلمانی روتلینگن واقع شده است و باریک ترین خیابان دنیا است. این خیابان تنها 31 سانتیمتر عرض دارد و رکورد دنیای گینس دارد.

ناودان های آوازخوانوقتی هنر و طبیعت با هم متحد می شوند، یک ترکیب هنری باورنکردنی ایجاد می نمایند. نگاهی به این خانه بیندازید که وقتی باران می بارد زنده می گردد و آواز می خواند.

عروسک باربی آنگلا مرکلتصور اینکه صدراعظم آلمان، آنگلا مرکل با عروسک بازی می نماید سخت است. با این حال او عروسکی دارد که به افتخارش ساخته شده است. این عروسک علامت تجاری او را دارد و لباس کلاسیک پوشیده است. حاضرید چنین عروسکی برای فرزندتان هدیه بگیرید؟

ایستگاه های اتوبوس جعلیبسیاری از خانه های سالمندان آلمان ایستگاه های اتوبوس جعلی دارند. اگر بیماران مبتلا به آلزایمر تصمیم بگیرند خانه سالمندان را ترک نمایند، به ایستگاه می فرایند و نگهبانان فورا آن ها را پیدا می نمایند!

منبع: سایت برترینها

منبع: راسخون
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2081

به "تور آلمان ارزان: این چیزها را فقط در آلمان می بینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: این چیزها را فقط در آلمان می بینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید