با بعضی از بهترین بازارهای لباس چین آشنا شوید

به گزارش مجله سامی، بازار لباس چین | China clothing market

تنها عامل یکه باعث کشور چین شده است، جاذبه هایمتنوع آن و یا بزرگی و جذابی آن نیست بلکه عومال مهم دیگری همچون اقتصاد و تولیدات این کشور نیز در این شهرت دخیل هستند. همین الان در بین وسایل خود نگاه کنید و بشمارید که چندتای آن ها مارک ساخت چین را بر خود دارند؟ مطمئنا بسیارای از آن ها! در این میان یکی از پر اقبال ترین بازارها و خدمات چین، لباس های این کشور هستند. بازار لباس چین یکی از شلوغ ترین بازارهایی در تمامی نقاط این کشور است که هم گردشگران و هم تاجران زیادی به آن رفت و آمد می کنند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، بازار لباس چین را مورد بررسی قرار دهیم.

با بعضی از بهترین بازارهای لباس چین آشنا شوید

خیابان ژیدان، بازار لباس چین | Xidan Street

اولین بازاری که م یخواهیم به شما معرفی کنیم، خیابان ژیدان را به عنوان بازار ژیدان و یا خیابان تجاری ژیدان هم به می شناسند. این خیابان هر اسم و لقبی که داشته باشد به هر حال یکی از معروف ترین نمونه های بازار لباس چین است. ژیدان پر است از لباس های های کپی که با اصلشان مو نمی زند! فروشندگان خیابان ژیدان به گونه ای محصولات فروشی خود را انتخاب می کنند که گل هر لباس را به مغازه های خود بیاورند بنابراین اگر شما راهی سفر به چین هستید، چه جهانگرد باشید چه تاجر لباس فرق نمی کند باید به شما اطمینان دهیم در این بازار می توانید به روزترین لباس ها را خریداری نمایید. این خیابان که در پکن قرار گرفته است، تنها محل فروش لباس های های کپی نیست بلکه بسیاری از برندهای معروف چینی و یا برندهای لباس بین المللی در این خیابان فروشگاه دارند. گالری ها و افرادی که به لباسشان خیلی اهمیت می دهند و می خواهند تا همیشه خاص باشند باید برای خرید به این خیابان بروند.

  • آدرس: Within the District, Xicheng District, Beijing 100009, China

بازار سیلک | Silk Market

همانطور که از اسم این بازار معلوم است، قرار است در این بازار با حجمی از محصولات ابریشمی روبرو شوید. بازار و یا بهتر بگوییم خیابان سیلک یکی از نمونه های بازار لباس چین است که در خود یکی از بهترین محصولات ابریمی در چین را دارد و ما می خواهیم تا آن را معرفی کنیم. شاید اگر شما الان لباسی ابریشمی به تن دارید، از این خیابان خریداری شده باشد! در معرفی بازارها و مراکز فروش لباس در چین و درباره این بازار باید بگوییم که شما می توانید در آن محصولاتی همچون لباس، دستمال، رومیزی، لوازم تزئینی و هر چیزی که بتواند از ابریشم ایجاد گردد، تولید می گردد. بازار سیلک به عنوان یکی از بازارهای گران قیمت حتی برای خود چینی هاست چون ارزش ابریشم بسیار بالا است و از این رو، در بازار سیلک هیچ کس توقع خرید اجناس ارزان قیمت را نباید داشته باشد. البته این قانون درباره اجناس غیر ابریشم فرق می کند و حتی می توانیم بگوییم که می توان از هر جای دیگری لباس های ارزان تری نیز خرید. حتما به مراکز خریدی که در این بازار موجود است نیز سر بزنید. در ضمنً این بازاری که معرفی کردیم هم در پکن قرار گرفته است.

  • آدرس: No.8 Xiushui East Street, Chaoyang District, Beijing 100020, China

پکن WEATHER

معرفی بازارها و مراکز فروش لباس در چین، بازار عمده فروشی لباس شاهه | Shahe Clothes wholesale Market

این بازار لباس در شهر گوانجو قرار گرفته است و نامش به عنوان یکی از اصلی ترین های بازار لباس چین قرار گرفته است. بازار شاهه که در خیابنی به همین نام قرار گرفته، بورس انواع و اقسام لباس های زنانه و چه گانه، مردانه و یا لباس های ورزش است. در این بازار انواع و اقسام لباس های مجلسی و رسمی را نیز می توان پیدا کرد. فرقی نمی کند که بلیط پرواز هواپیما شما به سمت پکن، شانگهای، گوانجو و یا هر شهر دیگری باشد. چیزی که کاملا واضح و مبرهن است این مورد است که به هر کدام از این شهرها سفر کنید، مستقیما می توانید به یک بازار خیلی خوب بروید و خرید کافی انجام دهید.

  • آدرس: China, Guangdong, Guangzhou, Tianhe, 号15

مرکز خرید پلازا 66 | Plaza 66

این مرکز خرید بسیار بزرگ با این که مثل دیگر نمونه های بازار لباس چین یک بازار نیست اما برای خود عمده فروشی قابلی برای خرید و فروش لباس به حساب می آید. در معرفی بازارها و مراکز فروش لباس در چین درباره مرکز خرید لباس پلازا 66 در چین باید بگوییم که این مرکز خرید به قدری بزرگ است که برای آن 2 برج بسیار بزرگ ساخته اند. این مرکز خرید 66 طبقه ای به صورتی ساخته شده است که با یک بازار بزرگ هیچ فرقی ندارد. در این مکان هم فروشگاه های بسیار بزرگ و هم لباس های فیک و های کپی فروخته می گردد و خرید شما به این بستگی دارد که به کدام طبقه پا گذاشته اید! از دیگر مراکز خرید معروف که در بین بازار لباس چین قرار گرفته اند می توانیم به: ای. اف. سی مال، جیو گوانگ، هوآران تایمز اسکوئر، سوپر برند، گرند گیت وی و بسیاری از مراکز خرید دیگر اشاره کرد.

  • آدرس: 1266 Nanjing W Rd, Nan Jing Xi Lu, Jingan Qu, China, 200333

معرفی بازارها و مراکز فروش لباس در چین، خیابان داژالن | Dazhalan

داژالن هم همانند ژیدان یک خیابان است اما خیابانی است که بهترین مکان برای خریداران انواع لباس است. این خیابان هم پکنی است و دارای همه نوعی از مغازه ها و بازارهای لباس. با این که در این بازار پر است از مغازه های برند فروش اما بهترین جایی که در داژالن به عنوان بازار لباس چین معرفی می گردد، بازار قدیمی و سنتی این خیابان است. اگر خریدار لباس هایی از جنس ابریشم هستید و یا به دنبال لباس هایی خاص هستید حتما به خیابان داژالن بروید.

  • آدرس: Dazhalan Shopping Street, Xicheng District, Beijing 100051, China

بازار عمده فروشی لباس لیوهوا | Liuhua clothing wholesale Market

این بازار به جای این که بیشتر بازار باشد در واقع یک مرکز خرید است. اما از لحاظ دارا بودن مراکز فروش لباس به صورت عمده و تک هم یکی از انواع بازار لباس چین محسوب می گردد و هم یکی از بازارها و مراکز فروش لباس. این مرکز خرید انواع و اقسام لباس ها را در دسته بندی های زنانه و مردانه و بچه گانه برای مناسبت های خاص را دارا می باشد.

  • آدرس: Zhanqian Rd, Yuexiu Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China, 510230

بازار مد کره ای ها، یکی از بازارها و مراکز فروش لباس در چین | Korean Fashion Market

کره ای ها در زمینه طراحی لباس در بین آسیایی ها و حتی جهان یکی از سرآمدان شده اند و از این رو عجیب نیست که آن ها در بازار لباس چین دارای یک کننده باشند. این بازار که یکی از بازارها و مراکز فروش لباس های کره ای در چین است، بر عکس تصورتان، قیمت لباس ها بسیار مناسب و کم است و این اطمینان را به شما می دهیم که می توانید کلی خرید کنید و اتفاقا کلی هم پول نگه دارید چون واقعا هر چقدر هم که در این بازار خرید کنید، باز هم پولی برای شما باقی می ماند!

  • آدرس: 1/F, Dongsheng Dasha, Chengfu Lu (east of Wudaokou Cinema)
منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 968

به "با بعضی از بهترین بازارهای لباس چین آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بعضی از بهترین بازارهای لباس چین آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید