با هوش مصنوعی گوگل گرامرتان را تقویت کنید ، اصلاح خطاهای کاربران ، تغییر سریع عبارات اشتباه

به گزارش مجله سامی، اگر از افرادی هستید که به ویژه هنگام تایپ کردن با مسائل گرامری روبرو می شوید، یک خبر خوش برایتان داریم، هوض مصنوعی گوگل این مشکل شما را به طور کامل حل خواهد نمود.

با هوش مصنوعی گوگل گرامرتان را تقویت کنید ، اصلاح خطاهای کاربران ، تغییر سریع عبارات اشتباه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل اخیرا از یک استاندارد تازه هوش مصنوعی رونمایی نمودهه است که می تواند شرایط گرامر کاربران را ارتقاء دهد. این سرویس در حال حاضر فعلا فقط در Google Docs وجود دارد اما می تواند به زودی به دیگر سرویس های گوگل نیز تعمیم داده گردد.

گوگل امروز خاطرنشان کرد که ابزار آنالیز کردن گرامر را با یاری هوش مصنوعی خود در Google Docs برای کاربرانG suite راه اندازی نموده است. این شرکت برای اولین بار این ویژگی تازه را در سال 2018 معرفی کرد اما تا به حال این سرویس را به شکل رسمی ارائه ننموده بود.

در این سیسم تازه، گوگل با استفاده از تکنیک های ترجمه اتوماتیک برای پیدا کردن اشتباهات واضح و مسائل ظریف تر مثل مقایسه کلمات در یک فرهنگ لغت مسائل و اشتباهات را یافته و تصحیح می نماید. به آنچه که شما در حال نوشتن است و علامت گذاری اشتباهات است. این شرکت ادعا می نماید که تکنیک ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی قادر به تشخیص تمامی خطاهاست چرا که از مجموعه ای از قوانین بسیار سخت تشکیل شده است.

مدیر محصولات G suite در این خصوص می گوید:با استفاده از سیستم هوشمند، ما می توانیم اشتباهات را شناسایی و پیشنهادات اصلاح را انجام دهیم. ما با زبان شناسان همکاری کردیم تا قوانین مربوط به مدل ترجمه ماشینی را رمزگشایی کنیم و آن را به عنوان پایه ای از پیشنهادات اتوماتیک در Docs ، که به وسیله هوش مصنوعی طراحی شده است، استفاده کنیم.

آنچه گوگل اساسا در اینجا انجام می دهد، شامل یک مدل با اصطلاحات صحیح است که در مرحله بعدی از همان مدل ها برای ترجمه به موارد صحیح استفاده می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2213

به "با هوش مصنوعی گوگل گرامرتان را تقویت کنید ، اصلاح خطاهای کاربران ، تغییر سریع عبارات اشتباه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هوش مصنوعی گوگل گرامرتان را تقویت کنید ، اصلاح خطاهای کاربران ، تغییر سریع عبارات اشتباه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید