برنامه گردشگری استان فارس تا یک ماه آینده رونمایی می شود

به گزارش مجله سامی، معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس اعلام نمود که طی یکماه آینده برنامه گردشگری استان که در قالب یک اتاق فکر با همکاری دانشگاه شیراز تهیه و تدوین شده، رونمایی خواهد شد.

برنامه گردشگری استان فارس تا یک ماه آینده رونمایی می شود

ایسنا: ظفر افشون بیان نمود: فارس در حوزه گردشگری با عنایت به ظرفیت های بالا در حوزه های مختلف، نسبت به تمام استان های کشور سرآمد است.

او ادامه داد: متاسفانه آنگونه که باید تاکنون برنامه مدون و مطلوبی در حوزه گردشگری فارس انجام نشده که ضرورت دارد همه نیروهای اثرگذار برای تقویت این مهم همت کنند.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با بیان اینکه آماده شنیدن نظر و پیشنهادات همه دوستداران گردشگری هستیم، بیان کرد: برنامه ریزی هایی برای معرفی هرچه بیشتر حوزه های مختلف گردشگری از جمله گردشگری مذهبی با موضوع سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران در دستور کار قرار گرفته است.

افشون همچنین از پیگیری و رایزنی برای ایجاد خط پروازی جدید بین شیراز و استان های کربلا و نجف خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فارس طی سال های اخبر رتبه پنجم اعزام بیشترین زائر بین استان های کشور را به خود اختصاص داده، لذا در تلاشیم تا با ایجاد این خط پروازی علاوه بر جابه جایی زائران بین کلانشهر شیراز و دو استان کربلا و نجف،به ایجاد اشتغال و رونق هتل ها هم کمک کنیم.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس از همه صاحب نظران خواست تا در شرایط فعلی تحریم ها به تقویت بخش گردشگری استان فارس کمک کنند تا شاهد رفع بخشی از بیکاری های موجود باشیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 574

به "برنامه گردشگری استان فارس تا یک ماه آینده رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه گردشگری استان فارس تا یک ماه آینده رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید