تاکسی پرنده جدید اوبر آزمایش شد ، از شارژ 7 دقیقه ای تا سرعت 175 مایل در ساعت

به گزارش مجله سامی، یکی از شرکای شرکت اوبر در نظر دارد تاکسی پرنده برقی را که می تواند در مدت زمان 7 دقیقه شارژ شده و پرواز کند فراوری و وارد چرخه خدمات کند. این طراحی می تواند یک نوآوری ویژه در نظر گرفته گردد.

تاکسی پرنده جدید اوبر آزمایش شد ، از شارژ 7 دقیقه ای تا سرعت 175 مایل در ساعت

به گزارش انتخاب، شرکت های اوبر و Jaunt Air Mobility در سال 2019 با مأموریت فراوری هواپیمای برقی و زمینی یا eVTOL شریک شدند. اکنون این شرکا نسخه ای جدید از تاکسی پرنده برقی را اختراع نموده اند که انتظار می رود در سال 2025 با قابلیت پرواز های خودران معرفی شوند و در سال 2030 مجوز پرواز دریافت نمایند.

اوبر برای اولین بار در کنفرانس Elevate 2019 خود خاطرنشان کرد که Jaunt Air Mobility به عنوان شریک مرحله بعدی فعالیت های تاکسی پرنده انتخاب شده است. سفر Jaunt بر پایه فناوری VTOL است که شامل تمامی حرکت های افقی و عمودی و مدور است.

این هواپیما می تواند با چهار سرنشین و یک خلبان پرواز کند. اوبر آغاز به آزمایش این تاکسی پرنده در شهر های عظیم نموده است و می تواند نرخ مسافرت های زمینی را بسیار کاهش دهد.

این هواپیما به گونه ای طراحی شده است که با حداکثر سرعت 175 مایل در ساعت پرواز کند و تا 18000 مایل در ساعت پرواز کند. با این وجود، برای محدوده 60 مایل با یک بار شارژ می تواند پوشش دهی داشته باشد، برای مثال برای پرواز بین واشنگتن و بالتیمور بدون توقف برای شارژ می توان حرکت کرد.

با توجه به موادی که این شرکت منتشر نموده است، تاکسی پرنده های حتی نیازی به فرودگاه های مخصوص ندارند و به راحتی در پارکینگ ها و پشت بام های ساختمان ها فرود می آیند.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 997

به "تاکسی پرنده جدید اوبر آزمایش شد ، از شارژ 7 دقیقه ای تا سرعت 175 مایل در ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی پرنده جدید اوبر آزمایش شد ، از شارژ 7 دقیقه ای تا سرعت 175 مایل در ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید