تریلر بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

به گزارش مجله سامی، ما حتی بدون بتای بخش مولتی پلیر عنوان Call of Duty: Modern Warfare هنوز هم اطلاعات و جزئیات بسیار زیادی از بخش مولتی پلیر این بازی و حالت های مختلف آن در اختیار داریم. پس چیزی که مردم بیش از هر چیز دیگری منتظر دیدن آن در این بازی بودند، بخش کمپین یا همان داستانی این بازی بود که تیم سازنده و توسعه دهنده این بازی در استودیوی Infinity Ward قول داده که قرار است آن را وارد جهت تازه ای کند که هیچ وقت تجربه نکرده بود.

تریلر بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید، Infinity Ward مدتی پیش قول داده بود که تا سرانجام ماه سپتامبر میلادی از بخش داستانی این بازی رونمایی کند و برای اولین بار آن را به بازی بازان نشان دهد. اکنون به لطف برگزاری رویداد State of Play توسط شرکت سونی که شب گذشته برگزار شده و حسابی هم جنجال برانگیز بود، تیم سازنده این بازی به قول خود وفا کرد و اولین نمایش گیم پلی این بازی را برای ما به نمایش گذاشت که در انتهای این مطلب می توانید آن را مشاهده کنید.

اولین تریلر داستانی این بازی که در انتهای این مطلب آن را می بینید، بسیار امیدوار کننده و نوید بخش به نظر می رسد. در اخبار و اطلاعاتی که ما تا به حال از این بازی شنیده ایم، Infinity Ward درمورد موتور گرافیکی جدید خود که در ساخت و توسعه این بازی به کار برده شده است، بسیار اظهار نظرهای زیادی نموده. اکنون با دیدن تریلر بخش داستانی این بازی متوجه شدیم که هیچ یک از این دعاها بی دلیل نبوده و جلوه های گرافیکی و بصری زیبایی که ما در این بازی مشاهده کردیم، قطعا حق مطلب را به خوبی ادا نموده است. به جز این، اکنون ما احساس بسیار بهتری نسبت به فرضیه بخش داستانی بازی، لحن آن و سبک داستان سرایی آن پیدا نموده ایم که واقعا باعث دلگرمی ما شده است. در نهایت، در این تریلر تایید شده است که بخش Spec Ops Survival Mode یک انحصاری زمانی برای کاربران نسخه پلی استیشن 4 این بازی خواهد بود که این انحصار به خاطر قرار داد همکاری مشترکی است که میان سونی و اکتیویژن (Activision) به امضاء رسیده است. اگر چه کاربران نسخه های ایکس باکس وان و رایانه شخصی این بازی نیز همچنان می توانند اطمینان خاطر داشته باشند که می توانند به سایر محتویات پس از عرضه این بازی، به طور همزمان با کابران پلی استیشن 4 دسترسی داشته باشند. در تریلر زیر می توانید به همه این ها نگاهی داشته باشید.

عنوان به شدت مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ 3 آبان ماه امسال شمسی برابر با 25 اکتبر 2019 میلادی برای کاربران پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی به عرضه برسد.

منبع: وینفون
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 459

به "تریلر بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید