تمجید پیرلو از کاپیتان تیم ملی انگلیس

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: هافبک 34 ساله تیم ملی ایتالیا با تمجید از جرارد او را بازیکنی کامل توصیف کرد.

تمجید پیرلو از کاپیتان تیم ملی انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس ارزان همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو با تمجید از کاپیتان 33 ساله تیم ملی انگلیس گفت: به عنوان یک بازیکن به جایی می رسید که متوجه می شوید که دیگر یک بازیکن 25 ساله نیستید و بازی که به آن عادت داشتید را دیگر نمی توانید ارائه بدهید. بازیکنان باهوش خودشان را با شرایط وفق می دهند و استیون جرارد هم این توانایی را دارد. او بازیکنی است که پاس های عالی می دهد و هوش فوتبالی و دید فوق العاده ای دارد. شاید او قادر نباشد که در حدود 90 دقیقه یا بیشتر بازی کند ولی تمامی کیفیت های لازم برای بازی در پست کلیدی تیم را دارد.

هافبک بازیساز تیم ملی ایتالیا توضیح داد: باشگاه های اروپایی همواره براساس کارهایی که در خارج از زمین مسابقه انجام می دهند پیشرفت می نمایند. تمرینات علمی تر شده اند و ما به طور مداوم چیزهایی زیادی در خصوص تغذیه می آموزیم. پس از این موارد اگر به دنبال تطبیق دادن خودمان باشیم دلیلی ندارد که نتوانیم حتی تا انتها دهه 30 زندگی مان فوتبال بازی کنیم.

پیرلو که با تیم ملی ایتالیا در یورو 2012 به عنوان نایب قهرمانی رسید، در انتها اعلام نمود: جرارد یک حرفه ای تمام عیار است. احتمالش خیلی زیاد است که استیون چندین سال دیگر در لیورپول و تیم ملی انگلیس در پستی جدید ایفای نقش کند.

آندره آ پیرلو که در ماه مِی 35 ساله می گردد با یوونتوس 2 قهرمانی متوالی را در رقابت های سری A ایتالیا به دست آورد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بیانکونری در فصل جاری این رقابت ها می تواند در تعداد قهرمانی هت تریک کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 424

به "تمجید پیرلو از کاپیتان تیم ملی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید پیرلو از کاپیتان تیم ملی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید