تور ارزان ایتالیا: پیروزی پرگل ایتالیا و آلمان در شب توقف انگلیس مقابل لهستان

به گزارش مجله سامی، خبرگزاری خبرنگاران- آلمان در ادامه فرایند خوب خود با هانسی فلیک، ایسلند را در خانه این تیم شکست داد.

تور ارزان ایتالیا: پیروزی پرگل ایتالیا و آلمان در شب توقف انگلیس مقابل لهستان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ایسلند و آلمان در چارچوب دور ششم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، مقابل هم صف آرایی کردند. در شبی که تیم فلیک خیلی زود از حریف پیش افتاد و چندین موقعیت گل هم از دست داد، ایسلندی ها یک بار به گل رسیدند اما این صحنه به وسیله یاری داور آفساید اعلام شد. ایسلند در خاتمه نتوانست کاری از پیش ببرد و این آلمان بود که در ادامه فرایند خوب خود با هانسی فلیک، به یک پیروزی مقتدرانه دیگر دست یافت.

در واقع آلمان با این پیروزی 15 امتیازی شد و در حالی صدر جدول گروه را به خود اختصاص داد که تیم دوم یعنی ارمنستان چهار امتیاز کم تر دارد. بعلاوه هانسی فلیک و تیمش با این سومین برد پیاپی شانس خود را برای صعود به جام جهانی قطر تا حدود زیادی افزایش دادند. هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از خاتمه بازی گفت: ما فقط چند جلسه تمرینی داشتیم. هدف ما پیروزی در سه بازی بود و به آن دست یافتیم. ما یک قدم به جلو برداشته ایم. ما هنوز 100 درصد پیشرفت ننموده ایم اما تیم در جهت درستی قرار گرفته است. بچه ها همه چیز را آنطور که ما می خواهیم در زمین پیاده می نمایند.

تیمو ورنر در ادامه فرایند خوب خود در تیم ملی آلمان شب گذشته پیروز شد یک گل دیگر به ثمر برساند. هانسی فلیک در تمجید از این بازیکن گفت: تیمو در هر سه مسابقه 90 دقیق به شکل کامل بازی کرد که مطمئنا انرژی زیادی از او گرفت. او بعلاوه در هر سه بازی مسابقه گلزنی کرد بنابراین می توان گفت که در جهت درستی قرار گرفته است.

- با برد پرگل ایتالیا و تساوی سوئیس مقابل ایرلند شمالی، همه چیز برای صعود بدون دغدغه آتزوری به جام جهانی 2022 آماده است. ایتالیا بیش از 10 بازیکن خود را به علت مصدومیت یا عدم آمادگی در اختیار نداشت اما تیم مانچینی برای بردن لیتوانی دچار مشکل نشد. ایتالیا که در دو ملاقات قبلی اش مقابل بلغارستان و سوئیس متوقف شده بود، امشب پیروز شد با نتیجه 5-0 لیتوانی را شکست بدهد. آلمان با نتیجه 4-0 در خانه ایسلند به پیروزی رسید اما انگلیس در خانه لهستان به تساوی 1-1 رضایت داد.

ایتالیا برای رسیدن به گل در ملاقات مقابل لیتوانی تنها به 11 دقیقه زمان احتیاج داشت. مویزه کین که درون محوطه جریمه لیتوانی صاحب توپ شده بود، با یک ضربه محکم کار را تمام کرد. تنها سه دقیقه بعد ایتالیا به گل دوم رسید. جاکومو راسپادوری که پشت محوطه جریمه لیتوانی صاحب توپ شده بود، بعد از یک چرخش ضربه ای به توپ زد که بعد از برخورد به ادگاراس اوتکوس وارد دروازه شد تا یک گل به خودی شکل بگیرد. 10 دقیقه بعد این بار خود راسپادوری پیروز به گلزنی شد. روی یک حرکت از سمت راست بود که ارسال جیووانی دی لورنزی به دهانه دروازه را مدافع لیتوانی ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را راسپادوری به راحتی تبدیل به گل کرد.

فشار حملات ایتالیا ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 29 به گل چهارم رسید. این بار فدریکو برناردسکی بود که با یک پاس بلند به پشت مدافعان، مویزه کین را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه والی تماشایی، گل چهارم را به نام خود ثبت کرد. این نتیجه تا دقیقه 54 پایدار بود تا اینکه دی لورنزی پیروز شد اختلاف را به پنج گل افزایش بدهد. این بار هم روی یک حرکت از سمت راست بود که ارسال دقیق دی لورنزی بدون اینکه به هیچ یک از بازیکنان برخورد کرد، مستقیما وارد دروازه شد. در ادامه باز هم این بازیکنان ایتالیا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 5-0 به خاتمه رسید. با این پیروزی ایتالیا 14 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را مستحکم تر کرد. در حالی که سوئیس با دو بازی کمتر و 8 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است.

- اسپانیا با بردی خفیف در خانه کوزوو، به حرکت خود به سوی جام جهانی 2022 ادامه داد. این بازی مصاف تیم های رده 120 و 6 فیفا بود و در خاتمه تیم لوئیز انریکه با وجود تمامی تغییراتی که به خود دیده بود، پیروز شد هر سه امتیاز را به خودش اختصاص بدهد. در این بازی پابلو فورنالس هافبک باشگاه وست هم پیروز شد اولین گل ملی خود برای اسپانیا را به ثمر برساند. فران تورس هم که این روزها حسابی روی فرم است، پس از گلزنی مقابل گرجستان، باز هم برای کشورش گلزنی کرد.

- فرایند پیروزی های متوالی انگلیس در مقدماتی جام جهانی 2022 قطع شد. لهستان و انگلیس در چارچوب ششمین بازی مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه I به مصاف هم رفتند که در نهایت با گل دقایق خاتمهی لهستان، بازی با نتیجه تساوی 1-1 به خاتمه رسید. این اولین ملاقاتی در مقدماتی جام جهانی 2022 است که انگلیس در آن به پیروزی نرسید. گرت ساوتگیت در این ملاقات از هیچ یک از تعویض های تیمش استفاده نکرد.

بازی تا دقیقه 72 بدون گل در جریان بود تا اینکه هری کین که با پاس کایل واکر پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم و دقیق، توپ را به گوشه دروازه وویژک شزنی فرستاد. بعد از این گل تیم میزبان کوشش زیادی برای زدن گل تساوی انجام داد تا اینکه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده دامیان شیمانسکی گل تساوی را برای لهستان به ثمر رساند. روی یک رفت و برگشت، توپ در سمت چپ محوطه جریمه لهستان به روبرت لواندوفسکی رسید و ارسال او را شیمانسکی با ضربه سر تبدیل به گل مساوی لهستان کرد. با این تساوی انگلیس 16 امتیاز شد و بالاتر از آلبانی و لهستان که 12 و 11 امتیاز کسب نموده اند، در صدر جدول گروه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1821

به "تور ارزان ایتالیا: پیروزی پرگل ایتالیا و آلمان در شب توقف انگلیس مقابل لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: پیروزی پرگل ایتالیا و آلمان در شب توقف انگلیس مقابل لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید