2022 بهترین جام جهانی خواهد شد ، تماشاگران به استادیوم ها خواهند رفت

به گزارش مجله سامی، رئیس رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اطمینان دارد که در جام جهانی 2022 قطر ظرفیت استادیوم پر خواهد شد و ویروس کرونا مسئله ای را به وجود نخواهد آورد.

2022 بهترین جام جهانی خواهد شد ، تماشاگران به استادیوم ها خواهند رفت

به گزارش خبرنگاران، قطر میزبان جام جهانی 2022 خواهد بود و این کشور آسیایی به خوبی خود را آماده میزبانی از این رقابت عظیم نموده است.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا درباره میزبانی قطر گفت: قطر دو سال قبل از برگزاری جام جهانی همه استادیوم ها را آماده کرد و این اتفاقی بی سابقه در تاریخ برگزاری جام های جهانی بوده است. به نظرم قطر بهترین جام جهانی را برگزار می نماید و طرفداران از حضور در این کشور به خاطر شرایطی که دارد لذت خواهند برد.

او ادامه داد: ویروس کرونا مسئله ای را در جام جهانی قطر به وجود نمی آورد. در شرایط کنونی قطر اجازه حضور 30 درصد از طرفداران را داده است و در جام جهانی 2022 ظرفیت استادیوم ها پر می گردد و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد. هیچ چیزی برای ما مهم تر از سلامت انسان ها نیست. سازمان بهداشت جهانی به خوبی همه چیز را در قطر زیر نظر خواهد گرفت و اطمینان دارم که ظرفیت استادیوم های جام جهانی پر خواهد شد و محدویت نخواهیم داشت.

اینفانتینو درباره درخواست انگلیس و ایرلند برای میزبانی جام جهانی 2030 گفت: از اینکه بوریس جانسون درخواست میزبانی جام جهانی را داده است مسرور شدم. اسپانیا و پرتغال هم به میزبانی این رقابت عظیم علاقه دارند. کشورهای بالکان و آمریکای جنوبی هم اعلام آمادگی نموده اند و باید دید در نهایت میزبانی به چه کشورهای می رسد.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1570

به "2022 بهترین جام جهانی خواهد شد ، تماشاگران به استادیوم ها خواهند رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2022 بهترین جام جهانی خواهد شد ، تماشاگران به استادیوم ها خواهند رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید