قطر؛ آخرین فرصت برای فوق ستاره پرتغالی

به گزارش مجله سامی، به گزارش روزنامه الامارات الیوم، شکی نیست که رونالدو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ است، اما اشتباهات اخیر او با منچستریونایتد و پرتغال سوالات زیادی را در مورد اینکه آیا دوران درخشان او سرانجام تلخی خواهد داشت ایجاد کرده است.

قطر؛ آخرین فرصت برای فوق ستاره پرتغالی

رونالدو با 117 گل در 191 بازی رسمی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بین المللی است. بین اولین گل بین المللی او در برابر یونان در مسابقات قهرمانی اروپا 2004 و آخرین گل او، دو گل مقابل سوئیس در ژوئن 2022، 18 سال می گذرد تا به نمادی از تداوم تبدیل شود. او در دوران حرفه ای خود 818 گل به ثمر رساند و با 140 گل رکورددار بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است. اما برای یک نماد ورزشی که با تعدادی از بزرگترین باشگاه های جهان مانند رئال مادرید، یوونتوس و یونایتد رکورد می زد، سطح فعلی و رفتار اخیر او در کانون توجه واقع شده است.

او سال گذشته با پرتغال در 10 بازی تنها دو گل به سوئیس در لیگ ملت ها زد. او با یونایتد در این فصل تنها 3 گل به ثمر رسانده و مسائل او با اریک تن هاگ، سرمربی تیم، تیتر اخبار لیگ برتر شد و رونالدو در تلاش برای به دست آوردن فرصت برای شروع بازی بود و نارضایتی خود را از شرایط و کمبود دقایق بازی ابراز کرد. رونالدو فصل گذشته پس از بازگشت از یوونتوس با 24 گل در تمامی رقابت ها بهترین گلزن یونایتد بود و تابستان آینده قراردادش با این باشگاه انگلیسی به سرانجام می رسد. رونالدو در پنجمین حضور خود در جام جهانی در ترکیب پرتغال حضور خواهد داشت، اما این تیم در تورنمنت بزرگ انتظارات را برآورده نکرد.

پرتغال پس از رسیدن به نیمه نهایی در سال 2006، دو بار در سال های 2010 و 2018 از مرحله یک هشتم نهایی و در سال 2014 از مرحله گروهی حذف شد. او در ماه سپتامبر در رویدادی گفت: هنوز کمی از کریستیانو به جای مانده است، من عضوی از یک تیم جوان هستم و می خواهم در جام جهانی و قهرمانی اروپا بعدی نیز شرکت کنم. این امکان وجود دارد که ذهنیت محکم، کلید تحمیل سلطه او با پرتغال در قطر بر خلاف تمام انتظارات باشد.

تیم ملی پرتغال در جام جهانی H رقابت ها با تیم های غنا، کره جنوبی و اروگوئه هم گروه است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2198

به "قطر؛ آخرین فرصت برای فوق ستاره پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر؛ آخرین فرصت برای فوق ستاره پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید