قطری ها بیخیال مهدی قایدی نمی شوند!

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: مهدی قایدی ستاره خط حمله استقلال در یکی دو فصل اخیر بوده است. او با تکنیک و سرعت مناسبی که دارد خیلی سریع جای خودش را در سطح اول فوتبال ایران به دست آورد و حالا چند فصلی می گردد تبدیل به مهره ای تاثیرگذار برای استقلال شده است.

قطری ها بیخیال مهدی قایدی نمی شوند!

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی قایدی در عصری که آندره آ استراماچونی سرمربی آبی های پایتخت بود جهش قابل ملاحظه ای داشت و توانست سطح بازی اش را به طور ملموسی بالاببرد. بعد از درخشش در خط حمله استقلال و بازی های خوب در لیگ قهرمانان آسیا و البته دعوت شدن به تیم ملی، شایعه شد که مهدی قایدی به مسئولان باشگاه استقلال هشدار داده اگر به شرایط دستمزدش در باشگاه سروسامان ندهند او از این تیم جدا می گردد.

برخلاف شایعات مبنی بر حضور در تیم های متمول ایرانی، مهدی قایدی، اما اطلاع داد که قرار است به فوتبالش در خارج از ایران ادامه دهد؛ از لیگ های بلژیک و پرتغال به عنوان مقاصد احتمالی او یاد می شد. با این وجود، اما در این بین اخباری مبنی بر حضور استراماچونی در فوتبال قطر به گوش رسید و همزمان شایعه شد که اگر استراماچونی به قطر بیاید، مهدی قایدی را هم به این کشور می برد.

این شایعه با دور شدن استراماچونی از فوتبال قطر کمرنگ شد، ولی حالا دوباره همین امروز رسانه های قطری اطلاع داده اند که استراماچونی با مسئولان الغرافه مذاکره نموده و احتمالا در فصل آینده راهنمایی این تیم را به عهده بگیرد. هنوز خبر این حضور نهایی نشده که دوباره خبر می رسد قطری ها برای راضی کردن استراماچونی وعده داده اند مهدی قایدی را هم از استقلال می خرند! اینکه اینبار این شایعه در همان حد باقی بماند یا جدی تر گردد بستگی به تصمیم استراماچونی دارد. شاید مهدی قایدی هم بدش نیاید قبل از ورود به اروپا مثل دیگر همشهری اش، یعنی مهدی طارمی، حضور در فوتبال قطر را تجربه کند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1731

به "قطری ها بیخیال مهدی قایدی نمی شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطری ها بیخیال مهدی قایدی نمی شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید