تیم ملی مشتری ندارد!

به گزارش مجله سامی، تیم ملی ایران بعد از اتمام جام جهانی 2018 روسیه هنوز اسپانسر ندارد و تلاش های فدراسیون فوتبال به در بسته خورده است.

تیم ملی مشتری ندارد!

به گزارش خبرنگاران، جام جهانی و جام ملت های آسیا یکی از تورنمنت های مهم و رسمی هستند که فدراسیون در هر دوره ای توانسته با قبول اسپانسر برای تیم ملی تجاری سود هنگفتی را به جیب بزند و هزینه های آماده سازی این تیم را تامین کند.

قرارداد قبلی مربوط به قبل از جام جهانی 2014 تا خاتمه جام جهانی 2018 بود که انتقادهای زیادی هم به نحوه بسته شدن این قرارداد وجود داشت. به همین دلیل فدراسیون و سازمان مالی در چندین نوبت برای دریافت پیشنهادهای شرکت ها و موسسات مختلف در سایت این فدراسیون و روزنامه های رسمی آگهی هایی منتشر کردند اما هیچ نهادی برای اسپانسری تیم ملی اعلام آمادگی نکرد.

به همین علت ایران در جام ملت های 2019 و مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 اسپانسر نداشت و تقریبا از دو سال پیش تا به امروز در تامین هزینه های خود ناکام بوده است.

ادامه دار شدن این مشکل با توجه به آغاز مراحل انتخابی جام جهانی پس از ریشه کن شدن کرونا، می تواند در فرایند آماده سازی تیم ملی آسیب وارد کند و مسئولان نتوانند از نظر مالی خواسته کادر فنی را برآورده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 909

به "تیم ملی مشتری ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی مشتری ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید