جاذبه های گردشگری تورنتو ، بزرگ ترین شهر کانادا

به گزارش مجله سامی، بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر کشور کانادا برای همه از هر سن و ملیت، چیزهایی برای ارائه کردن دارد. جاذبه های گردشگری تورنتو بسیارند، از رستوران های درجه یک تازه شکوفا شده تا گالری های دیدنی و محله های متفاوت و خاص، همه و همه ویژگی هایی هستند که تورنتو را به یکی از جذاب ترین شهر های دنیا تبدیل نموده اند تا سفر به تورنتو برای هر توریستی جذاب باشد. این شهر چند ملیتی، علاوه بر جاذبه های شهری، پایتخت مالی کانادا و یکی از مراکز مالی بزرگ دنیا نیز محسوب می گردد و با پیشرفت چشم گیر خود در سال های اخیر، به یکی از مقاصد گردشگری و مهاجرتی تبدیل شده است تا به بازدید از دیدنی های تورنتو بیایند. برای این که از زمان خود در این شهر بیشترین استفاده را ببرید و سفر خاطره انگیزی داشته باشید، حتما نکات زیر را در خصوص اطلاعات سفر به تورنتو بخوانید.

جاذبه های گردشگری تورنتو ، بزرگ ترین شهر کانادا

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

چرا به تورنتو و کانادا سفر کنیم !؟

پانزده سال پیش، شاید می توانستید شهر تورنتو را به نیویورک پیر شده تشبیه کنید. شهری که نقش نیویورک را در اکثر صحنه های فیلم های هالیوودی به جای نیویورک بازی می نماید. دیگر این گونه نیست. تورنتو بزرگ ترین شهر کانادا، به سرعت پیشرفت نموده است و هم اکنون به تنهایی، جاذبه بزرگی برای گردشگران سرتاسر دنیا به شمار می رود چون دیدنی های تورنتو بسیار جذابن. پایتخت کانادا، خانه چهارمین صحنه بزرگ تئاتر در دنیا، یک فستیوال فیلم پیشتاز و مهم دنیای، موزه های تحسین شده بین المللی، فروشگاه های برندهای معروف طراحی و رستوران های بسیار حرفه ایست با سرآشپزهای مشهور که بخاطر غذاهای نوظهور کانادایی که ارائه می نمایند توجه همگی را به خود جلب نموده اند. در حقیقت پایتخت کانادا به یک کانون فرهنگی تبدیل شده است و این جزیی از اطلاعات سفر به تورنتو برای شما هستش که باید داشته باشید. تورنتو در کناره یکی از بزرگ ترین دریاچه های دنیا (دریاچه اونتاریو Lake Ontario) قرار گرفته است و فصل تابستان، زمانی که شهر با تعداد بی شمار جشن ها و فستیوال های مختلف به جوش و خروش در می آید، بهترین زمان برای سفر به تورنتو محسوب می گردد.

در تورنتو چه کنیم !؟

تورنتو در حقیقت ، بیشتر از آنکه یک شهر بزرگ باشد، کلکسیونی است از محله های متنوع، جاذبه های گردشگری تورنتو خیلی زیبا هستن. از محله بزرگ چینی ها در شرق تا محله یونانی ها در غرب، این شهر به همان اندازه که بزرگ است، متنوع و ناهمگون نیز هست. گردش کوتاهی از کناره های دریاچه اونتاریو Lake Ontario در قدیمی ترین بخش شهر تورنتو، شما را به بازار سنت لارنس St Lawrence Market که به منزله پرستشگاهی برای انواع خوراکی هاست می رساند. در این بازار، میتوانید هر آن چه که برای یک پیک نیک فوق العاده مورد احتیاج است پیدا و خریداری کنید. به سمت شرق که بروید، به منطقه نوسازی شده دیستیلری می رسید که سرشار از گالری ها، رستوران ها، فروشگاه ها و آبمیوه فروشی هاست. اما اگر قصد دارید در منطقه سرگرمی ها وقت بگذرانید، به سمت غرب بروید. صندلی تعداد بی شماری سالن تئاتر و برج سی ان CN Tower : Canadian National Tower که سمبل یگانه و مشهور تورنتو محسوب می گردد. این برج که بلندترین برج دنیا به شمار می رود، نمایی خارق العاده از شهر را به میهمانان و گردشگران بازدید نماینده ارائه می نماید. موزه Royal Ontario Museum که پر است از استخوان های دایناسور کشف شده در منطقه بدلند آبرتا Albertas Badlands و موزه ممتاز Art Gallery of Ontario جالب توجه ترین موزه های شهر تورنتو هستند. با این وجود، ده ها محل فرهنگی دیگر برای انتخاب و بازدید وجود دارد، از جمله موزه هایی که به انواع کفش Bata Shoe Museum، انواع سرامیک Gardiner Museum و بازی محبوب کانادایی ها هاکی Hockey Hall of Fame اختصاص داده شده اند. تنها قلعه کشورکانادا، کاسا لوما Casa Loma نام دارد که بسیار دیدنیست. اگر قصد دارید از فضای سبز و هوای آزاد لذت ببرید، سوار یک کشتی مسافربر شوید و به جزیره های پر درخت تورنتو بروید. در این جزیره ها می توانید پیاده روی و تپه نوردی کنید یا یک کانو یا کایاک اجاره کنید و روی دریاچه اونتاریو Lake Ontarioگشت بزنید و از دیدن جاذبه های گردشگری تورنتو لذت ببرید.

کجا اقامت کنیم !؟

از مهم ترین اطلاعات سفر به تورنتو که باید داشته باشین وضعیت اقامت شما هستش. در شهر تورنتو، هتل های بسیاری مطابق با سلیقه های متفاوت گردشگران وجود دارند. اما در این قسمت دو هتل که از بهترین های این شهر به شمار می روند به شما معرفی می کنیم. برای مثال، هتل تامپسون Thompson یک هتل شیک و مدرن است که طراحی آن کمی به هتل های شیک دهه 70 نزدیک است. این هتل یک بار روی بام مرتفع خود دارد که یکی از عالی ترین و قابل توجه ترین نقاط تورنتو محسوب می گردد. اتاق های این هتل طبق مد روز و با پنجره های زیاد طراحی شده اند و. یک رستوران 24 ساعته در طبقه اصلی هتل وجود دارد که غذاهای کلاسیک را برای میهمانان سرو می نماید. از جمله ماکارونی با پنیر و روغن ترافل. در قلب محله شیک یورک ویل Yorkville، هتل هزلتون Hazelton Hotel یک انتخاب ناگزیر و پاتوق محبوب برای ثروتمندان خوش سلیقه است. سوییت های این هتل بسیار تجملی و کارمندان آن بسیار آموزش دیده و حرفه ای هستند و حتی جزو دیدنی های تورنتو هم محسوب می شوند.

برای خوردن و نوشیدن به کجا برویم !؟

انقلاب آشپزی در تورنتو کانادا در حال وقوع است و این شهر به تدریج به یک مکان بین المللی برای مزه کردن غذاهای درجه یک دنیای تبدیل می گردد.رستوران های تورنتو عالی هستند و در سفر به تورنتو باید حتما به اون ها سر بزنید. رستوران انوتکا سوسیالEnoteca Sociale که از طرف جمعیت بزرگ ایتالیایی های تورنتو حمایت می گردد و محل آن دقیقا چسبیده به محله ایتالیایی های این شهر است، با بشقاب های تاپا و پاستای خانگی از میهمانان پذیرایی می نماید و فهرست تاثیر گذاری از نوشیدنی های کانادایی به آنها ارائه می نماید. اگر بیشتر به سمت غرب بروید، رستوران آسادیا Acadia غذاهای محبوب آمریکای جنوبی را به آمریکای شمالی آورده است. تنها چند ساختمان آن طرف تر از بازار سنت لارنس St Lawrence Market، رستوران اوریجین Origin بشقاب های مزه شامل پنیر موتزارلا با گلابی، روغن رزماری، میوه درخت کاج و عسل یا همبرگر ویژه بهمراه سس مخصوص به مشتریان ارائه می نماید. اگر در محله یورک ویل در حال خرید کردن هستید، رستوران پنگیا Pangaea، رستوران محبوب محلی ها برای خوردن ماهیست. و در آخر، رستورانی که مانند جواهری بر تاج شهر تورنتو می درخشد و جزو دیدنی های تورنتو هستش، رستوران کنو Canoe می باشد که با منوی کانادایی و فهرست فوق العاده نوشیدنی های خود چشم ها را خیره نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 201

به "جاذبه های گردشگری تورنتو ، بزرگ ترین شهر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری تورنتو ، بزرگ ترین شهر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید