جزیره کوشک ، مرواریدی در دل آب های کارون

به گزارش مجله سامی، جزیره کوشک ، سرگرمی دلچسب آب های جنوب

تفرجگاهی پشت سد شهید عباسپور

سد شهید عباسپور روی رود کارون واقع شده و درون دریاچه این سد، جاذبه سرگرمیی جزیره کوشک خودنمایی می نماید. این جزیره طبق تقسیمات کشوری از توابع شهرستان اندیکا است و در بین گردشگر های داخلی و خارجی محبوبیت فوق العاده ای دارد. آب وهوای مطلوب و طبیعت خوش چشم انداز آن برای این گردشگرها راضی کننده و دلنشین است. طبیعت خواستنی جزیره کوشک ، تنوع رنگی جذابی را از سبزینگی چمنزار و درخت ها تا رنگارنگی گل های خوش بو در خود جا داده است.

جزیره کوشک ، مرواریدی در دل آب های کارون

دیگر دیدنی های حوالی این جزیره

اطراف جزیره به واسطه حضور رود پر خروش کارون و کوه های همواره راسخ زاگرس، طبیعت ناب و خوش چشم انداز ای دارد که تا مدت ها در فکر تان باقی خواهد ماند. اگر سری به ایستگاه های قایق رانی در حوالی جزیره کوشک بزنید، می توانید گشتی در دریاچه سد بزنید و از این طبیعت بکر لذت ببرید. منطقه سید احمد و امام زاده سلطان ابراهیم (ع) از دیگر دیدنی های این ناحیه است که قایق ها شما را به آن جا می برند.

سید احمد در همسایگی سد شهید عباسپور قرار گرفته است و جاذبه گردشگری بی نظیری به شمار می رود. این منطقه چندان فاصله ای تا کوشک ندارد و به راحتی در دسترس مسافران است. زیبایی منطقه سید احمد در بهار بیش تر خودش را نشان می دهد و نمی گردد از تماشایش دل کند. اگر خودتان را به جاده گلزار برسانید، می توانید از قایق های ایستگاه قایق رانی بهره ببرید و در تمام راستا قایق سواری به طبیعت دلفریب جنوب چشم بدوزید و غرق لذت شوید.

امکانات رفاهی و اقامتی جزیره کوشک

عکس از turquoisedomes.com

فضای جزیره کوشک ، مدرن و شهری طراحی شده و برای ماندن در آن امکانات اقامتی خوبی در نظر گرفته شده تا مسئله ای برای تویست ها در این زمینه وجود نداشته باشد. ویلاهای کوچک و مجذوب کننده این ناحیه، با فضاهای سرسبز و پر دار و درخت، حسابی به دلتان می نشیند و به شما فرصت لذت بردن از چشم انداز آبی دریاچه و قد و قامت کوه ها را می دهد. پیاده روها و پله های سنگی، تصویر دلچسبی از این سرزمین بهشتی به وجود آورده و قدم زدن را به یکی از لذت های آرامش بخش تبدیل نموده است. در این نقطه جنوبی به هیچ وجه حوصله تان سر نمی رود؛ سرگرمی های مهیجی همانند کوه نوردی، قایق سواری، دوچرخه سواری، استفاده از زمین فوتبال و سال های ورزشی منتظرتان است. حسابی از امکانات جزیره لذت ببرید و یک خاطره ی فراموش نشدنی برای خودتان بسازید.

عکس از turquoisedomes.com

برای رفتن به جزیره، در جاده مسجد سلیمان به سمت شهرستان اندیکا حرکت کنید و در نهایت خودتان را به دریاچه سد شهید عباسپور برسانید.

آرامش و سکوت جزیره، در کنار زیبایی خوش نقش طبیعت آن، یک سفر ناب برایتان رقم خواهد زد. به این جزیره بروید و از غروب و طلوع خورشید و انعکاس آن درون آب های کارون لذت ببرید. خبرنگاران منتظر نظرات و خاطرات شیرین شما از سفر به جزیره کوشک است. امیدواریم لحظه های خوبی را در این منطقه تجربه کنید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2144

به "جزیره کوشک ، مرواریدی در دل آب های کارون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره کوشک ، مرواریدی در دل آب های کارون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید