جزیره گوا در هند را با سواحل زیبایش بشناسید

به گزارش مجله سامی، شما نیز می توانید با خبرنگاران سفری ارزان با پرواز های مستقیم داشته باشید

گوا به لطف داشتن سواحل فوق العاده و آب و هوایی گرم در تمام طول سال ، اغلب آخرین توقف در تور هند است که با توجه به قیمت بلیط و هتل های گوا از خدمات بسیار خوبی برخوردار هستند. این جزیره محلی ایده آل برای تمدد اعصاب ، شنا و لذت بردن از خورشید و همچنین مهمان نوازی گرم هندی ها است . اگر به لیست بهترین جاذبه های گوا نگاه کنید خواهید دید که سواحل بر آن سلطه دارند . بنابراین در اینجا نگاهی به برخی از بهترین های آن می اندازیم .

جزیره گوا در هند را با سواحل زیبایش بشناسید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

گوا ;ساحل ، ساحل و باز هم ساحل

چیزی تحت عنوان ساحل بد در گوا وجود ندارد . آنها همگی دارای سواحلی با شن های سفید ، دریای آبی و شفاف و آفتاب گرم و یکسان هند هستند . ساحل Agonda به طور ویژه ای به خاطر آرامشش محبوب است و برخلاف برخی از اماکن دیگر بعید است که توسط دست فروشان ساحلی مزاحمتی برایتان ایجاد گردد . اگرچه ، اگر می خواهید چند سوغاتی کوچک با خود به منزل ببرید چند فروشگاه کوچک در این منطقه وجود دارد . آب دریا نیز در این ساحل خیلی خشن نیست که به معنی یک ساحل عالی برای خانواده هایی ست که با بچه ها خود سفر می نمایند .

می توانید به قیمت خیلی ناچیزی یکی تخت را برای تمام روز در ساحل Mandrem اجاره کنید . همچنین تعداد زیادی دکه های نوشیدنی و خوراکی در ساحل وجود دارد که شما مجبور نباشید مسافت زیادی را برای خرید طی کنید .

ساحل Cola بسیار خلوت است و شما اغلب می توانید همه آن را برای خود داشته باشید . در یک چادر با تخت ، جایگاه ، دستشویی و .. اقامت کنید و از منظره ساحل ، دریای بدون موج و یک دریاچه کوچک لذت ببرید .مکانی منحصر به فرد و به مانند بهشتی دست نخورده که ارزش سفر از میان Canacona را دارد .

ساحل Palolem یک محل دنج دیگر برای فرار کردن از جمعیت گردشگرانی است که به سمت یک یا دو ساحل گوا هجوم می آورند . Palolem ساحلی تمیز و مهمان نواز است که در کلبه های کوچکش می توانید خستگی خود را در کنید . دوربینتان را برای یک غروب بینظیر آماده کنید.

هنر و معماری قدیمی گوا

اگر می خواهید یکی دو روزی را به دور از ساحل و برای کشف هنر ، معماری و تاریخ این اقامتگاه ساحلی بگذرانید، Panaji محلی است که باید در گوا به آنجا بروید . The Basilica of Bom Jesus یک ساختمان زیبا و مذهبی ساخته شده در اواخر دوره رنسانس است ، یکی از بناهای ثبت شده در آثار جهانی یونسکو و مکانی بسیار معروف در میان کلیسهای کاتولیک سراسر جهان . مقبره St.Francis Xavier ، که در آنجا واقع شده است .

درکنار کلیسای Basilica of Bom Jesus ، گوای قدیم خانه تعداد انگشت شماری از کلیساهای باقی مانده از زمان سلطه پرتغالیها در قرن 16 میلادی بوده است . این کلیساها در 10 کیلومتری Panaji در شمال گوا قرار گرفته اند و جاذبه هایی دوست داشتنی و تاریخی برای گشت و گذاری چند ساعته در بیرون از شهر مناسب هستند .

در خود Panaji می تواند از معبد Shantadurga ، The Reis Magos Fort و رنگهای فوق العاده ساختمان های Fontainhas با حس باغ های آرام شهری دیدن کنید . گوا در اصل بهشتی برای تعطیلات ساحلی محسوب می گردد اما در کنار آن تاریخ بسیار جذابش نیز خود نمایی می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 510

به "جزیره گوا در هند را با سواحل زیبایش بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره گوا در هند را با سواحل زیبایش بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید