جنجال در پرسپولیس؛ اخراج حامد لک از باشگاه؟

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: داستان حامد لک در پرسپولیس به طرز عجیبی تبدیل به جنجالی ناخواسته شده است. او در ملاقات با پیکان روی یک صحنه با فرشاد فرجی مدافع تیمش بر سرجاگیری، درگیری لفظی پیدا کرد و حتی با وساطت بازیکنان هم این موضوع به زودی فیصله پیدا نکرد.

جنجال در پرسپولیس؛ اخراج حامد لک از باشگاه؟

به گزارش خبرنگاران، ورود کریم باقری برای سرانجام دادن به این جدال لفظی تا حدودی مثمرثمر شد و آرامش به خط دروازه و دفاع پرسپولیس برگشت تا این تیم به راحتی قهرمان لیگ برتر گردد. اتفاق بحث برانگیز، اما در همان جشن قهرمانی رخ داد جایی که کریم باقری، مربی سرشناس پرسپولیس، در جشن قهرمانی حضور پیدا نکرد و حتی فردایش، در ضیافت قهرمانی باشگاه هم غائب بود. همان زمان اسم شد که کریم باقری به علت ناراحتی از حامد لک حاضر نشده در جشن قهرمانی شرکت کند.

شرایط حالا به گونه ای شده که شایعه شده است حامد لک قرار است از پرسپولیس جدا گردد. او که با حضورش در پرسپولیس به طرز چشمگیری حاشیه هایش را کنار گذاشته بود در دو سه ملاقات اخیر حسابی دردسر ساز شد به طوری که ابتدا ماجرایش با توپ جمع کن استادیوم ماشین سازی رخ داد و بعد هم اتفاق ملاقات با پیکان. این موضوع تا جایی پیش رفته که حالا روزنامه گل مدعی شده است که مجموع رفتار ها باعث شده تا حامد لک در آستانه اخراج از باشگاه قرار بگیرد. این روزنامه بعلاوه نوشته بعد از فحاشی حامد به توپ جمع کن تبریزی، یحیی گفته بود دیگر این دروازه بان را نمی خواهد.

البته این گزارش و چنین شایعاتی در حالی مطرح شده که هنوز باشگاه پرسپولیس نسبت به آن واکنشی نداشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1781

به "جنجال در پرسپولیس؛ اخراج حامد لک از باشگاه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال در پرسپولیس؛ اخراج حامد لک از باشگاه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید