جهش شدید قیمت دوج کوین، ریپل و کاردانو

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران : قیمت بیت کوین دیروز و پس از سقوط هفته گذشته به زیر 30,000، رشدی 5 درصدی را ثبت کرد و به بالای 34,000 دلار رسید. بسیاری از آلت کوین های شاخص بازار هم در پی جهش بیت کوین رشد کردند. در این میان کاردانو، ریپل و دوج کوین را می توان برندگان دیروز بازار لقب داد.

جهش شدید قیمت دوج کوین، ریپل و کاردانو

به گزارش به نقل از ارز دیجیتال ، سقوط اخیر قیمت بیت کوین به زیر 30,000 دلار باعث شده بود تا این ارز دیجیتال به سطحی برسد که در شروع سال 2021 در آن قرار داشت.

بنا به گزارش دیکریپت ، قیمت بیت کوین روز گذشته پیروز شد که به بالای 35,000 دلار برسد. جهش 5 درصدی از آن جهت اهمیت دارد که نشان می دهد خریداران در کوتاه مدت قصد ندارند قافله را به فروشندگان ببازند و اجازه سقوط به زیر 30,000 دلار را بدهند.

سرقت 3.6 میلیارد دلار بیت کوین از یک صرافی!

در حال حاضر هر واحد بیت کوین نسبت به 24 ساعت گذشته رشدی 5.5 درصدی داشته است و در محدوده 34,866 دلار معامله می گردد. در طول جهش اخیر شاهد ثبت اوج 35,295 دلاری بودیم.

نمودار قیمت بیت کوین

با این حال هنوز وقت جشن گرفتن نیست. بیت کوین دقیقاً رفتاری را از خود نشان می دهد که بسیاری از معامله گران پیش بینی نموده بودند: جهش تا قیمت میانگین و سپس سقوط دوباره. طبق پیش بینی ها، برای آن که بتوان گفت قیمت بیت کوین وارد فرایند صعودی شده است، باید از سد 40,000 دلار عبور کند.

به نظر می رسد که نوسانات بیت کوین همسو با نوسانات بازارهای سهم در روزهای گذشته باشد. به جز سهام آمازون و اپل که عظیمترین سهام ها در بازارهای هستند، بخش عمده ای از نام های عظیم بازار سهام جهش های قابل توجهی را ثبت کردند. در این میان عملکرد تسلا را می توان بهتر از دیگران توصیف کرد.

بسیاری از آلت کوین های شاخص بازار هم معمولاً فرایندی مشابه بیت کوین را دنبال می نمایند و در بعضی موارد شاهد عملکرد بهتر آنها نسبت به این ارز دیجیتال هستیم.

کاردانو، دوج کوین و ریپل از جمله ارزهای شاخصی بودند که پیروز شدند عملکردی بهتر از بیت کوین ثبت و بیش از 10 درصد رشد نمایند.

قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته چیزی در حدود 16 درصد جهش داشته است و در حال حاضر در محدوده 0.27 دلار معامله می گردد. انتشار اخبار مثبت در ارتباط با توسعه شبکه دوج کوین و برنامه های آنها برای کاهش کارمزدها به نام علت اصلی رشد این ارز دیجیتال پرحاشیه یاد می گردد.

کاردانو، از جمله ارزهای دیجیتال نسل سوم و یکی از رقبای اتریوم، رشدی 14 درصدی را در 24 ساعت گذشته ثبت نموده است. انتظارها برای هارد فورک آلونزو (Alonzo) به نام یکی از دلایل جهش قیمت کاردانو نام شده است. این هارد فورک پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را برای شبکه کاردانو به ارمغان می آورد و راه را برای بکارگیری قراردادهای هوشمند باز می نماید.

قیمت ریپل هم دیروز 12.5 درصد رشد کرد. به گفته کارشناسان پیروزی های اخیر شرکت ریپل در دادگاهش با کمیسیون بورس و اوراق بهادار جرقه ای برای روشن شدن آتش رشد این ارز دیجیتال بود.

نمای بازار در ارزواچ

در 24 ساعت گذشته 100 ارز دیجیتال برتر بازار عمدتاً با رشد همراه بودند که نوید مثبت تر شدن احساسات حاکم بر بازار را می دهد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1763

به "جهش شدید قیمت دوج کوین، ریپل و کاردانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش شدید قیمت دوج کوین، ریپل و کاردانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید