حالت نیو گیم پلاس گاد آو وار رگناروک بهار سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت

به گزارش مجله سامی، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، گاد آو وار رگناروک حالت نیو گیم پلاس را دریافت خواهد نمود اما هواداران برای تجربه آن باید تا سال آینده میلادی صبر نمایند.

حالت نیو گیم پلاس گاد آو وار رگناروک بهار سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت

این بازی در ماه گذشته عرضه و با استقبال گسترده بازیکنان و منتقدان روبرو شد. رگناروک پیروز شد تا یکی از برترین بازی های سال از نظر نمره لقب گیرد و شش جایزه را در مراسم گیم اواردز 2022 بدست آورد. بسیاری از هواداران احتمالا تا به امروز داستان اصلی بازی و ماموریت های جانبی آن را پشت سر گذاشته اند اما ممکن است که هنوز آماده خداحافظی با آخرین ماجراجویی کریتوس نباشند.

حالت نیو گیم پلاس دیگر به یک المان اصلی در بازی های این سری تبدیل شده است، اما نسخه 2018 بدون این ویژگی عرضه شد. البته مدتی پس از عرضه، استودیوی سانتا مونیکا با یک به روزرسانی رایگان این حالت را در دسترس بازیکنان قرار داد. با در نظر گرفتن این موضوع، بسیاری از هواداران انتظار این حالت را در نسخه رگناروک داشتند و به نظر می رسد که آن را نیز دریافت خواهند کرد.

استودیوی سانتا مونیکا تایید نموده است که این حالت در بهار 2023 برای بازی عرضه می گردد. متأسفانه تا به امروز جزئیات بیشتری در خصوص این حالت در دسترس نیست و باید تا زمان انتشار اخبار بیشتر منتظر بمانیم. هرچند می توان تصور کرد که این حالت به گیمرها این امکان را می دهد که با تمام تجهیزات و ارتقاها به همان درجه سختی خود بازگردند، اما اگر به بازیکنان اجازه دهد تا درجه سختی را نیز بالا ببرند، جالب خواهد بود.

لازم به ذکر است که بعضی از بازی ها وجود دارند که به بازیکنان اجازه نمی دهند تا حالت نیو گیم پلاس را در سختی های مختلف بازی نمایند، اما از آنجایی که گاد آو وار رگناروک در حال حاضر به بازیکنان اجازه می دهد تا هر زمان که مایل بودند، درجه سختی را تغییر دهند، تصور اینکه چنین محدودیتی برای این بازی خاص وجود داشته باشد، سخت است. از طرفی در نسخه 2018 بازیکنان بعلاوه می توانستند مجموعه های زرهی جدیدی برای کریتوس و آترئوس بسازند و بعلاوه توانایی تبدیل طلسم ها را داشتند. از طرفی این حالت، الگوهای حمله والکیری ها را تغییر داد. با توجه به این احتمالا شاهد تغییر الگوی حمله برزرکرها (Berserkers) نیز خواهیم بود.

گاد آو وار رگناروک برای پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است.

منبع: IGN

دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل God of War: Ragnarok

5,190,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

4 %

28,000,000

26,925,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2229

به "حالت نیو گیم پلاس گاد آو وار رگناروک بهار سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت نیو گیم پلاس گاد آو وار رگناروک بهار سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید