حل مسائل رایانه ای و تلفن همراه

به گزارش مجله سامی، کارشناسان رایانه یاری رایانه در تهران، اصفهان، قم، مشهد، شیراز، تبریز و سراسر کشور همیشه به حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر و موبایل می پردازند. مرکز رایانه یاری اصفهان به صورت 24 ساعت و به شیوه های مختلف جوابگوی سوالات رایانه ای و موبایلی کاربران می باشند. یکی از این شیوه های مرسوم برطرف مسائل کامپیوتر و برطرف مشکل موبایل به صورت تلفنی می باشد. در این مراکز اغلب کارشناسانی در حوزه های مختلف کامپیوتری و با تخصص های گوناگون گرد هم آمده و به صورت تلفنی به حل مشکل کامپیوتری و موبایل مشتریان خود می پردازند.

حل مسائل رایانه ای و تلفن همراه

همانطور که در ابتدا گفته شد با پیشرفت تکنولوژی های وابسته به کامپیوتر و تغییر در نوع و شکل استفاده از دستگاه های ارتباط جمعی نوع و مدل عیب یابی و حل مسائل رایانه و به تبع شیوه ارائه اینگونه خدمات نیز تغییر می نماید به طوری که ممکن است دیگر شیوه های قدیمی در میان کاربران هوادار زیادی نداشته باشد یا با بوجود آمدن بستر های جذاب تر کاربران به این بستر ها روی بیاورند.

خدمات ارائه شده در شرکت رایانه یاری

1- پاسخگویی تلفنی و حل مشکل کامپیوتر و تلفن همراه

2- ارائه سرویس حضوری و تعمیرات تخصصی لپ تاپ، سخت افزار و نرم افزار

3- ارائه مقالات آموزشی و ترفند های مختلف کامپیوتری و موبایل

4- ساخت و طراحی سایت دانلود نرم افزار های پرکاربرد

5- پاسخگویی به صورت آنلاین در شبکه های مجازی و به صورت رایگان

6- آموزش کاربردی کامپیوتر با نام تجاری 10 مهارت که از اواسط سال 1389 به بازار آموزش کامپیوتر عرضه شد.

7- بستری مجهز و زیرساختی قوی برای ارائه برون سپاری خدمات مرکز تماس و پشتیبانی شرکت های حوزه فناوری اطلاعات البته هم اکنون شرکت های زیادی از انواع خدمات رایانه یاری بهره می برند. ولی آن دسته از کسب و کارهایی که خدمات پشتیبانی تلفنی خورد را به رایانه یاری واگذار نموده اند، با ابزار های نظارتی که ما در پنل کنترل کیفیت در اختیارشان می گذاریم علاوه بر ارتقای کسب و کارشان هزینه ای بابت نیروی پشتیبان و ناظر بر کنترل کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری پرداخت نمی نمایند. برون سپاری خدمات پشتیبانی یک عمل هوشمندانه است که موجب کاهش هزینه های ثابت و جاری می گردد.

از سرویس های جالب دیگری که در مرکز رایانه یاری مشهد به کار گرفته می گردد استفاده از سیستم ریموت دسکتاپ می باشد که به وسیله دانلود نرم افزار انی دسک Anydesk و دانلود نرم افزار اولترا ویوور از سایت دانلود نرم افزار این کار میسر می گردد. به یاری این نرم افزار ها و به وسیله اینترنت کارشناسان می توانند به سیستم مشتری وصل شده و مسائل کاربران را رفع نمایند.

ارائه مقالات آموزشی در دانشنامه رایانه یاری

شرکت رایانه یاری اراک به تازگی و با هدف توسعه آموزش های الکترونیک ساخت وبلاگ های آموزشی با عنوان دانشنامه رایانه یاری نموده که توسط آنها با انتشار مقالات مختلف در زمینه های آموزش کامپیوتر و موبایل و همچین ارائه ترفند های رایانه ای جالب و پرکاربرد در محیط های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری آموزش های مختلفی را به کاربران خود ارائه دهد.

تا بتواند در زمینه بالا بردن سواد رایانه ای گام موثری برداشته باشد از جمله مقالات و آموزش هایی که در وبلاگ های رایانه یاری شیراز ارائه می گردد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- معرفی سخت افزار

- معرفی نرم افزار

- آموزش ترفند های نرم افزاری و سیستم عامل در کامپیوتر

- معرفی نرم افزار های موبایل و ارائه ترفند های مربوط به تلفن همراه

- آموزش هایی در زمینه حل بعضی مسائل عمومی و عیب یابی کلی سخت افزاری و نرم افزاری

این مهم به دلیل گستردگی زیاد و برای آنکه به صورت مرتب و طبقه بندی شده صورت پذیرد احتیاج به یک دانشنامه عظیم دارد اما شرکت رایانه یاری قم این دستبه بندی را در وبلاگ های مختلفی قرار داده است تا کاربران با مراجعه به وبسایت مورد نظر خود بتوانند به صورت رایگان به مقالات و آموزش های مد نظر خود دسترسی داشته باشند.

از آنجایی که تمامی تماس ها در شرکت رایانه یاری ضبط و آنالیز میگردد کارشناسان ما در اینجا موظف هستند که توانایی خود را روزانه در حل مسائل کامپیوتری و تلفن همراه بالابرده و دائما به روز شده و با مسائل و ترفند های های جدید آشنا شوند بنابراین برنامه های آموزشی روتین در شرکت برای کارشناسان برگزار میگردد و به جرات میتوانیم بگوییم در این زمینه ما بهترین هستیم.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1378

به "حل مسائل رایانه ای و تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل رایانه ای و تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید