حمله سایبری به سرویس های دولتی کانادا

به گزارش مجله سامی، مقام های فدرال کانادا در حال تحقیق درباره حملات سایبری و هکری اواخر هفته گذشته به تاسیسات و زیرساخت های دولتی هستند.

حمله سایبری به سرویس های دولتی کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از کالگری سان، پس از آنکه هکرها توانستند با کلمات کاربری و گذرواژه های سرقت شده به خدمات دولتی کانادا دسترسی پیدا نمایند، مقام های فدرال تحقیقات گسترده ای را در این خصوص شروع نموده اند.

بر اساس این گزارش ابعاد خسارات احتمالی وارد شده به تاسیسات و زیرساختهای دولت کانادا در پی این حمله سایبری و هکری هنوز تعیین نشده است.

بیش از 9 هزار حساب کاربری هک شده که شهروندان کانادایی برای دسترسی به خدمات فدرال از آن استفاده می کردند، لغو شده است.

اداره فدرال با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: این حملات که با استفاده از گذرواژه ها و کلمات کاربری جمع آوری شده در حملات هکری و سایبری قبلی حساب های کاربری در سراسر دنیا جمع آوری شده است، از این مساله سوء استفاده نموده است که بسیاری از مردم از کلمات عبور یکسان برای چندین حساب کاربری استفاده نموده اند.

حساب های هک شده مربوط به نهادها و سازمان هایی است که حدود 30 اداره فدرال از آن استفاده می نموده اند و به شهروندان کانادایی اجازه دسترسی به خدمات مختلفی از جمله بیمه اشتغال، مستمری بازنشستگان و درخواست مهاجرت می داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1106

به "حمله سایبری به سرویس های دولتی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سایبری به سرویس های دولتی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید