خبرنگاران آتش نشانی مهاباد در روز طبیعت 3 عملیات اطفای حریق انجام داد

به گزارش مجله سامی، مهاباد- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ماموران این سازمان طی 24 ساعت گذشته 3 عملیات اطفای حریق را در سطح این شهرستان انجام دادند.

خبرنگاران آتش نشانی مهاباد در روز طبیعت 3 عملیات اطفای حریق انجام داد

رحمان احمدی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: نخستین مورد آتش سوزی مربوط به یک دستگاه خودرو آردی در کمربندی داشامجید در ساعت چهار بامداد بود که به وسیله سامانه 125 به آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: علت آتش سوزی این خودرو هنوز معین نیست ولی با توجه به اینکه خودرو پارک شده خاموش بود احتمال آتش سوزی از روی عمد باشد دور از انتظار نیست.

احمدی از آتش سوزی یک سطل زباله در مرکز شهر نیز اطلاع داد و گفت: این حادثه نیز به علت دود بلند حاصل از آن برای شهروندان ناراحتی ایجاد نموده بود که توسط ماموران آتش نشانی حریق خاموش و عملیات ایمن سازی محیط اطراف آن انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: سومین مورد آتش سوزی نیز مربوط به آتش دریافت یک خودرو سواری پژو در کمربندی صدا و سیما بوده که با حضور به پیروز ماموران این سازمان این آتش نیز مهار شد ولی خودرو به کامل طمعه حریق شده و سوخت.

وی تاکید نمود: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی در منزل و محیط کار برای جبران خسارت های ناشی از آتش سوزی حتما اموال خود را بیمه نمایند.

پارسال 760 مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی در مهاباد صورت گرفته که 636 مورد در حوزه شهری و مابقی نیز در روستاها بوده است.

هم اکنون این سازمان در مهاباد در با سه ایستگاه، 42 نفر پرسنل عملیاتی و برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 922

به "خبرنگاران آتش نشانی مهاباد در روز طبیعت 3 عملیات اطفای حریق انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش نشانی مهاباد در روز طبیعت 3 عملیات اطفای حریق انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید