خبرنگاران قرنطینه خانگی کرونا، فرصتی مناسب برای توسعه کتابخوانی است

به گزارش مجله سامی، قزوین - خبرنگاران - فرماندار بویین زهرا گفت: قرنطینه خانگی و ماندن در منزل، یک راه چاره برای مقابله با ویروس کرونا است که می توان از آن برای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی بهره برد.

خبرنگاران قرنطینه خانگی کرونا، فرصتی مناسب برای توسعه کتابخوانی است

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، مصطفی آقاعلی روز چهارشنبه در دیدار با صفر امینی رییس کتابخانه های عمومی شهرستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، اضافه کرد: آنچه امروز با عنوان کتاب در دسترس اهل مطالعه قرار می گیرد حاصل رنج، تلاش و پیگیری افراد دانایی است که با پشتکار و علاقه، حاصل دانش و تجربیات خود را در قالب کتاب به جامعه معرفی کرده و در دسترس مردم قرار داده اند که جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد:شیوع ویروس کرونا و اهمیت قرنطینه خانگی، فرصتی برای افزایش سرانه مطالعه در جامعه محسوب می شود که در عین تهدید این بیماری به وجود آمده است.

آقاعلی اضافه کرد: باید این فرصت به دست آمده را غنیمت شمرد و با طرح ها و برنامه های گوناگون، فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را در سطح جامعه افرایش داد که قطعا نتایج آن در دراز مدت قابل مشاهده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: با توجه به این موضوع و بر اساس تصمیم ستاد کرونای شهرستان، کتابخانه های عمومی شهرستان می توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

آقاعلی خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس تصمیم این ستاد، شهروندان می توانند با مراجعه به سایت www.samanpl.ir نسبت به جست و جو و سفارش کتاب خود اقدام کنند که به این شکل هم از گسترش ویروس کرونا در جامعه جلوگیری به عمل می آید و هم فرهنگ مطالعه در میان شهروندان ترویج می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1352

به "خبرنگاران قرنطینه خانگی کرونا، فرصتی مناسب برای توسعه کتابخوانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قرنطینه خانگی کرونا، فرصتی مناسب برای توسعه کتابخوانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید