خبرنگاران مدارس کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات بهداشتی بازگشایی می شوند

به گزارش مجله سامی، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم این استان با رعایت کامل نکات بهداشتی و همزمان با سراسر کشور از روز شنبه 15 شهریورماه 1399 بازگشایی می شوند.

خبرنگاران مدارس کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات بهداشتی بازگشایی می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به سه شرایط کرونایی شامل سفید، زرد و قرمز فعالیت مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز به صورت حضوری، ترکیبی یا غیرحضوری شروع خواهد شد.

وی اضافه نمود: کتاب های درسی تا هفته نخست شهریورماه سال جاری در اختیار دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: مدیران مدارس این استان امکانات مورد احتیاج برای رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی کردن کلاس های درس را فراهم نمایند.

زارع پور مطرح کرد: محتواهای آموزشی تهیه و پس از بازگشایی مدارس در اختیار دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد قرار داده می گردد.

وی ابراز داشت: باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم به ویژه به وسیله فضای مجازی به والدین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد اطمینان داد که فعالیت مدارس این استان با رعایت کامل نکات بهداشتی شروع می گردد.

زارع پور گفت: تدریس مجازی به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به وسیله برنامه شاد و آموزش های تلویزیونی انجام و آموزش هر درس در دوره ابتدایی 25 دقیقه و در دوره های متوسطه اول و دوم نیز 35 دقیقه ارائه می گردد.

وی گفت: حضور و غیاب دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به طور روزانه انجام و کلاس های درس مجازی نیز با توجه به برنامه درسی دانش آموزان در ساعت های معین برگزار می گردد.

سال تحصیلی 1400 - 1399 تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم 166 هزار و 895 نفر است که 52 درصد آنها پسر، 48 درصد دختر، 66 درصد ساکن شهرها و 34 درصد نیز ساکن روستاها هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1200

به "خبرنگاران مدارس کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات بهداشتی بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدارس کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات بهداشتی بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید