خبرنگاران پارسال سه هزار و 600 مرسوله پستی از خوزستان به خارج کشور ارسال شد

به گزارش مجله سامی، اهواز - خبرنگاران - مدیرکل پست خوزستان گفت: پارسال بالغ بر سه هزار و 600 مرسوله پستی در امانت خارجه از مبدا استان خوزستان قبول، بسته بندی و به خارج از کشور ارسال شد.

خبرنگاران پارسال سه هزار و 600 مرسوله پستی از خوزستان به خارج کشور ارسال شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مهران حموله روز پنجشنبه درگفت و کو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه نقل و انتقال مرسوله های خارجی، از خدمات شرکت پست است بیان نمود: واحد امانات خارجه براساس فهرست کالاهای مورد قبول هر کشور و ممنوعات پستی، نسبت به دریافت و ارسال امانات به خارج از کشور اقدام می نماید.

وی اضافه نمود: در زمان ارسال امانات بارکد پستی که حاوی حروف لاتین هست به فرستنده داده می گردد که می تواند به وسیله این بارکد و قسمت رهگیری سایت شرکت ملی پست، سرنوشت مرسوله خود را رهگیری کند.

مدیرکل پست استان خوزستان با بیان این که عمده مقصد امانات پستی خوزستان به خارج، کشورهای استرالیا، آلمان، انگلیس و اتریش بودند گفت: بیشترین آمار امانات پستی خارجه از مقصد استان را تنقلات، پوشاک، کفش، صنایع دستی و سبزیجات خشک تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: شرکت پست با برعهده دریافت نقش واسط بین مردم و فروشندگان و ارایه دهندگان خدمات، پارسال توانست تاثیر بسزایی در فاصله گذاری اجتماعی و شکست زنجیره کرونا داشته باشد.

حموله اضافه نمود: کارکنان پست با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط کار و تردد مشتریان و همچنین مرسولات پستی، به مسوولیت اجتماعی خود عمل کردند.

52 دفتر دولتی، و 850 دفتر فعال در قالب دفاتر دولتی، دفاتر پیشخوان خدمات دولتی در سطح شهر و دفاتر آی.سی.تی روستایی در خوزستان وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1628

به "خبرنگاران پارسال سه هزار و 600 مرسوله پستی از خوزستان به خارج کشور ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پارسال سه هزار و 600 مرسوله پستی از خوزستان به خارج کشور ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید