رومن پولانسکی کاخ می سازد، کلید زدن فیلم جدید در پاییز

به گزارش مجله سامی، رومن پولانسکی برای ساخت کاخ یک بار دیگر روی جایگاه کارگردانی می نشیند.

رومن پولانسکی کاخ می سازد، کلید زدن فیلم جدید در پاییز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ددلاین، رومن پولانسکی فیلمساز جنجالی بار دیگر پشت دوربین می رود و این بار میخواهد فیلمی با عنوان کاخ بسازد. کاخ درامی است که داستانش در شب سال نوی 1999 در یکی از هتل های لوکس سوییس رخ می دهد و داستان زندگی چند تن از مهمانان به هم گره می خورد.

خبر ساخته شدن این فیلم دیروز (پنجشنبه) از سوی پائولو دل بروکو مدیر عامل شبکه رای سینما ایتالیا که به عنوان فراورینماینده فیلم در این پروژه حضور دارد، اعلام شد.

یرژی اسکولیموفسکی دیگر فیلمساز مشهور لهستانی فیلمنامه این فیلم را در کنار پولانسکی نوشته است. اطلاعات دیگر در خصوص پروژه هنوز اعلام نشده است.

دل بروکو در مصاحبه خود گفت: اولین نسخه فیلمنامه چند روز پیش به دست من رسید. نمی توانم جزییات آن را فاش کنم چون پولانسکی اجازه این کار را نداده است. کارگردان های عظیم از فیلم هایشان به شدت مراقبت می نمایند. در پاییز فیلمبرداری آغاز می گردد.

فیلم قبلی پولانسکی یعنی یک افسر و یک جاسوس نیز از سوی همین کمپانی فراوری شده بود و برای اولین بار در جشنواره ونیز اکران شد و جایزه عظیم هیات داوران را کسب کرد و چندین جایزه سزار از جمله جایزه بهترین کارگردانی را هم از آن خود کرد.

بروکو گفت: می دانم که جنجال هایی در اطراف پولانسکی وجود دارد، اما ما از زاویه هنری به کار نگاه می کنیم و کیفیت داستان هاست که برای ما اهمیت دارد، نه داستان های شخصی. در جشنواره ونیز اکران یک افسر و یک جاسوس با اعتراضاتی همراه شد اما فیلم جایزه عظیم هیات داوران را دریافت کرد.

این کمپانی از فراوری سه فیلم دیگرش نیز در این نشست مطبوعاتی اطلاع داد که سازندگان آنها آلیس رورواچر، سوزانا نیکوآرلی و پیترو مارسلو هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1675

به "رومن پولانسکی کاخ می سازد، کلید زدن فیلم جدید در پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومن پولانسکی کاخ می سازد، کلید زدن فیلم جدید در پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید